We Are the Dwarves

Знаєте, в сучасному світі відеоігор вже так багато всього придумали, що він просто задихається від нестачі свіжих сетингів, в яких можна будувати нові всесвіти. Бувалого гравця вже досить складно здивувати якимось фентезі або пригодами в космосі.
Але ось так сталося, що купка українців вирішила об’єднатися і разом вони заснували студію Whale Rock Games, яка зайнялася вирішенням даної проблеми: вони випустили в світ “We Are the Dwarves”.

15003a1cc34a449aa93b33f7c39c95c0

Почати огляд варто мабуть з того, що гра існує лише завдяки своєму унікальному і неповторному сеттингу. Я не знаю всіх ігор в світі, але чуття мені підказує, що гноми в космосі – це щось дуже нове і виразно цікаве. На стадії трейлерів мало хто вірив в те, що гра вийде такою, як її задумували розробники. Але після виходу виявилося, що “We Are the Dwarves” перевершила всі очікування гравців і преси: левова частка хардкору в купі з шикарним екшеном дала видимий результат.
Затравка гри проста як двічі два: три гноми відправляються на місію, сенс якої нам будуть розкривати в міру проходження сюжетної кампанії. В ході виконання цього завдання хлопці потрапляють в невідому до цього часу аномалію і їх розкидає по різних, невідомих їм, землям. У цих диких землях є вражаюча уяву флора і фауна: тут вам зустрінуться і аборигени, і сині дерева, які можуть закопуватися в землю, і павуки, чиї яйця будуть зустрічатися буквально на кожному кроці. І вся ця живність буде вашим противником.

92517948-vollbild

Вже з перших хвилин гри ви відчуєте, що “We Are the Dwarves” – це не якийсь слешер або клон Діабло, в якому можна натискати дві кнопки і перемагати. Це хардкорна космічна пригода, в якій будь-яка помилка буде коштувати гравцеві життя його персонажа. Адже небезпеку для наших гномів будуть представляти не тільки вороги. Тут можна і з обриву в прірву впасти і в болоті потонути. Доводиться дотримуватися обережності на кожному кроці. До гри в “We Are the Dwarves” варто поставитися з величезною серйозністю. Механіка рухів і битв не така вже й проста, хоч і схожа з різними МОВА. Персонаж або кілька персонажів реагують на клацання мишкою, як на наказ до руху, і мають кілька умінь, які зручно розташовані на клавішах Q, W, E, R і T. Знайоме управління, правда? І це аж ніяк не заважає отримати тонну задоволення від ігрового процесу, адже бої тут набагато складніші і цікавіші, ніж в тих же МОВА. Просто бігти на ворогів і клікати на все підряд – ідіотизм, який межує з самогубством. Для подальшого проходження доводиться неабияк ворушити звивинами мозку.

175689

У кожного з трьох персонажів є свої унікальні вміння, які передбачають абсолютно різні стилі проходження. Воїна можна сміливо посилати в гущу супротивників, а інженер буде приховано підкрадатися зі спини і тихо усувати ворогів по одному. Граючи одночасно за кількох гномів, можна збільшити кількість всіляких тактик проходження до величезної кількості. Ніяких банок з зіллям і посиленнями у вас при собі не буде. Єдина можливість відновити здоров’я – знайти спеціальний артефакт, який це зробить.
У вас навіть не вийде схитрувати і спробувати битися з противником біля лікуючого каменю, адже цей кругляк не розрізняє своїх і чужих, і тому лікує всіх підряд. Зберігатися тоді, коли вам заманеться, теж не вийде: для цього потрібно знайти скупчення каменів гномів. До слова, біля цих каменів також можна прокачувати своїх персонажів. Покращення персонажів не особливо то й полегшують гру. А деяким гравцям навіть ускладнять її, адже прокачані вміння не завжди доречні, а гравці бездумно будуть ними користуватися і програвати. Броня, яку можна лагодити за допомогою енергокаміння, теж постійно псується від атак ворогів. Дуже жорстка гра.
Для того, щоб хоч якось спростити гравцям життя, розробники додали в гру паузу, яка дозволяє зупинитися в будь-який момент і роздати всім своїм персонажам вказівки. Тут вже мимоволі згадуєш багато годин, які були проведені в “Dragon Age”. Фішка ця тут дуже доречна, так як в режимі реального часу буває дуже складно чітко потрапити по ворогу. До слова, раджу прислухатися до всіх діалогів і до решти монотонного гудіння, яке доноситься до ваших вух, адже дуже часто там бувають підказки щодо подальшого проходження. Без цих підказок все може виявитися набагато складнішим. А якщо ми ще згадаємо, як рядові гравці не люблять всілякі складнощі, то гра і зовсім ризикує бути забутою ними.

We-are-the-Dwarves-SS1

Тепер про технічну складову гри. В меню “We Are the Dwarves” ви не знайдете величезної кількості налаштувань графіки. А ось налаштувань звуку буде набагато більше. Але за таку дрібницю навіть не хочеться лаяти розробників, хоча, звичайно ж, нічого хорошого в такому підході немає. Справа в тому, що творці “We Are the Dwarves” надали гравцям вибір з видів графіки від «Нормальної» до «Прекрасної», і цього більшості гравців вистачить з головою. Зовнішній вигляд локацій, персонажів і монстрів щиро радує око, так як розробникам вдалося повністю дотриматися канонів космічної тематики. Дивишся на локації і в голову припиняють лізти думки про те, що якщо ти граєш гномами, то це якийсь “Warcraft”. Потихеньку починаєш вливатися в їх шкуру, співпереживати проблемам і так далі. Правда, прикро, що ці самі локації не дозволяють відчути себе вільним: проходження гри – лінійне. Звернути і щось досліджувати самостійно нам не дадуть. Я звичайно розумію, що наші герої на небезпечній і невідомій планеті, але все ж. Ми тут з монстрами боремося, що нам якийсь зайвий поворот направо?
А ось що дійсно засмутило, так це звуковий та музичний супровід. Друге тут просто відсутнє, а от звуки навколишнього світу могли б бути і яскравішими. Озвучка персонажів професійна і запам’ятається гравцям, але ось голос гнома-інженера ніяк не підходить своєму власникові. А так все більш-менш стерпно.

maxresdefault

Так чи вийшла “We Are the Dwarves” як відмінний екшен з елементами хардкору? Звичайно. Чи вдався розробникам концепт гномів в космосі? Без сумніву. Чи змогли вони передати гравцеві ті почуття, які він би відчував, якби сам потрапив на незвідану планету? Однозначно.
“We Are the Dwarves” безумовно вдалася як гра і вона точно вартує своїх грошей. Все-таки не перевелися ще люди, які можуть проштовхнути в світ свіжу ідею, яка повинна розвиватися в майбутньому.


Плюси: незвичайний сеттинг, жорстка бойова система, яка не прощає помилок, просте управління, різні стилі проходження для кожного з персонажів, пророблений дизайн локацій.

Мінуси: абсолютно немає музики, лінійність в проходженні, рідкісні баги і вильоти.

Євгеній Руденко
Євгеній Руденко Просто геймер. :)
Коментарі
  • Іван Янковий

    Інженер – це хто? Там є Форсер – з гарматою, Смешфіст – з сокирами і Тінь – з ножем і луком. Тінь мені найбільше сподобався, і озвучення його і зовнішній вигляд і стиль гри , коли можна вирізати цілий рівень, повний гномів, так що і трупів не залишається з більшості 🙂 І його вміння як раз дуже і дуже потрібно прокачувати. В першу чергу ті, що дозволяють не залишати трупів при тіньовому стрибку і ударі в спину, також важливий скіл стрибати два чи три рази поспіль, що дозволяє збирати з води камені , які інакше просто неможливо зібрати. Загалом я від гри просто в захваті. За механікою нагадує гру Commandos. 

  • Олексій • 06.03.2016 18:06

    Музика є і вона доволі гарна, але не завжди її чутно, є бажина 🙂 Треба встановити гучніть музики в 0, перезайти в опції, а потім витягнути на макс 🙂