Total War: Warhammer

Компанія Games Workshop завжди була жадібною на ліцензії. До 2015-го року велика кількість геймерів на питання: “Що ти знаєш про всесвіти Ворхаммер?” одразу згадували ігри всесвіту Warhammer 40k (Dawn of War, Space Marine, Space Hulk). Якщо дуже пощастить, то хтось згадає про продукти, пов’язані зі старим світом, такі як Mark of Chaos або Blood Bowl. Але все ж серце компанії схоже почало танути, адже лише минулого року настав момент, коли надії всіх фанатів фентезійного всесвіту вічної війни почали справджуватись. Creative Assembly оголосила про розробку Total War: Warhammer. CA, яка займалася тільки розробкою історичних стратегій постала перед вибором: переходити до періоду світових воєн чи йти на третє коло рімейків. Але компанія вирішила звернути увагу на щось менш знайоме і, отримавши права на розробку, взялась за створення зовсім іншої гри.

total war review1

Найкращих розробників для реалізації масових баталій старого світу неможливо було знайти. Для демонстрації подій старого світу було обрано найкращий період – кінець часів. Час, коли Архаон (лорд кінця часів) збирає навколо себе тисячі воїнів Хаосу та веде їх на захоплення Мідгайму. Саме в цей час імперія розривається на шматки через міжусобні конфлікти, гноми на всіх ображаються, вампіри підіймають легіони мерців, а орки грають м’язами. Звичайно ж цей період достатньо добре розписаний в книжках, але основа реалізована детально, отже можна сприймати це як окрему історію.

Геймплей глобальної карти лишився без змін: необхідно захоплювати міста, керувати областями, створювати та відправляти на пошуки слави свої армії, вивчати технології та збирати податки. Без нововведень також не обійшлось. Окрім стандартних завдань по захопленню територій з’явились квестові битви, котрі радують своєю складністю, епічнітю і неможливістю провести їх авто-боєм. Змінилося меню інформації героя, в котрому гравець самостійно налаштовує здібності, зброю, амулети, їздову істоту та 6 помічників. Агенти, що не тільки займаються підривною діяльністю, а й мають можливість виступати з армією в бою, також отримали покращену версію меню. Зеленошкірі та гноми отримали можливість рухатись під землею. Так само можна влаштовувати тунельним мандрівникам засідки. Обмеження в гру також потрапили. Наприклад, гравець може захоплювати поселення лише 2-ох фракцій: власної і своїх найголовніших ворогів (люди-вампіри, зеленошкірі-гноми). Будівлі фортець втратили всі негативні фактори, що полегшило гру.

tw_review

З геймплеєм баталій все виглядає інакше. Тепер на полі бою з’явились великі та летючі юніти. Герої та лорди виступають, як окрема одиниця. А також з’явилась магія. Хоча насправді система бою лишилась подібною системі “камінь-ножиці-папір”, просто трохи розширилась. Хоча все одно різноманітність не може не радувати. Відчувається легка проблема балансу, але хитрість та нахабність комп’ютера можна відчути навіть на стратегічній карті.

Кожна раса має свої переваги і недоліки. Гноми не можуть користуватись магією та страждають відсутністю кавалерії, але мають технічну перевагу у вигляді гірокоптерів. Вампіри не мають артилерії, але здатні поповнювати свої ряди свіжими зомбі ще до початку бою. Зеленошкірі наймають підрозділи за копійки, але без щоденних битв хлопці починають різати одне одного. Імперія – стандартна фракція Total War, але вона стоїть першою лінією захисту всесвіту від навали Хаосу.

tw_review2

Стратегія підтримки Creative Assembly не особливо змінилась. Ще до релізу гри з’явилось доповнення раси Воїни Хаосу, котре при передзамовленні (а потім ще тиждень після релізу) давалось безкоштовно. На даний момент в компанії є плани на 4 доповнення ігрових рас. За декілька тижнів до релізу компанія оголосила про отримання дозволу від Games Workshop на офіційну підтримку модів через Steam Workshop. Ще в перший день релізу з’явилось 5 модів. Як справи будуть розгортатись далі – покаже час.

Висновок простий – гра не претендує на першу сходинку серії, але за всі нововведення вона заслуговує одне з перших місць серед сиквелів Total War та увагу їх фанатів. Серед ігор за всесвітом Warhammer вона однозначно претендує на перші місця, бо саме цього чекала велика кількість фанатів всесвіту. Хоч вона і трохи “поскрипує” оптимізацією, але через деякий час це буде краща гра за всесвітом.


Плюси: всесвіт, cпрощена система будівництва, різноманітність військ та магія, офіційна підтримка модів.

Мінуси: оптимізація, баланс, DLC з основними расами.


 

Олександр Кірков
Олександр Кірков QA, геймер, гітарист, язичник, лучник.
Коментарі
  • Михайло • 06.06.2016 17:40

    Така собі оптимізацію вже своєрідна фішка Creative Assembly.