Технодемо Adam

Повна версія відрендереної в реальному часі демки від Юніті з’явилася на Ютубі ще 20 червня, тож є шанс, що більшість із вас її вже бачили. Однак надибав я full-version після тривалої відпустки, тому своє враження та роздуми на тему публікую лише тепер – селяві.

Adam – це короткий фільм, створений на базі ігрового рушія Unity та відрендерений в режимі реального часу. Мета створення фільму – демонстрація можливостей графічного ядра станом на 2016 рік.

Технічна складова

Дане відео створено командою Demo Team, в чиї обов’язки входить саме створення технологічних демок, яких з моменту виходу рушія вони наклепали вже майже десяток. Демо побудоване на базі Unity 5.4 з використанням нового інструменту для створення сінематиків з оригінальною назвою – cinematic sequencer tool.

Сцени побудовані з використанням експериментальної функції освітлення (real-time area lights) та суттєвого залучення CaronteFX – інструменту для створення високоточної фізики, який можна докупити окремим паком за 95 баксів в Unity Store.

maxresdefault (3)

Спеціально для цієї демонстрації команда розробки створила спеціальний інструментарій для моделювання об’ємного туману, прозорих шейдерів та динамічного блюру. Всі ці інструменти команда готує до вільного доступу для всіх охочих, що не може не радувати.

Адама відрендерено в режимі реального часу в розширенні 1440p з використанням однієї GeForce GTX980. “Іграбельна” демка буде випущена найближчим часом, тож реальні тести та авторські скріншоти ми зможемо показати лише після виходу.

На перший погляд – картинка виглядає смачно та соковито. Система освітлення дійсно на висоті, розширення більшості текстур не викликає нарікань. На жаль, в деяких місцях елементам оточення все ж не вистачає деталізації – дрібні огріхи присутні в деталізації рук, трави та ще кількох об’єктів. Вода більше схожа на прозорий гель, а деякі тіні кумедно-пухнасті. Тим не менше, Юніті показує себе з дуже хорошого боку – справжній некстген (який давно вже карентген) можна дійсно створити на “дитячому” Юніті.

maxresdefault (2)

Іншою цікавою особливістю демки став її сюжет. Зазвичай демки не володіють сюжетом взагалі, однак конкретно цей ролик суттєво відрізняється від інших, що і змусило мене написати про нього.

Перед нами постають андроїди, або, судячи з гучного дихання головного героя фільму – кіборги, які є носіями свідомості правопорушників чи злочинців.  Дисплей на корпусі чітко вказує на це і містить ім’я та опис порушення. З певних причин, гуманітарних чи практичних, злочинців було відправлено на іншу планету в якості колоністів, як свого часу злочинців відправляли в Австралію у вісімнадцятому сторіччі.

unity-adam-demo-the-full-2k-film

Головний герой, мабуть, сильно париться з цього приводу, що може пояснюватися насильним перенесенням свідомості. На виході з капсул можливого корабля, чи то пак – складу, роботів підганяє охорона, в той час як з боліт іншого світу приходять досвідчені першопрохідці, які, судячи з вигляду, давненько там освоїлися. Один з них використовує щось схоже на радіосигнал, щоб очистити прошивку андроїдів, зняти “гріхи”, і дозволити їм почати нове життя з чистого аркуша.

maxresdefault

Нічого екстраординарного чи принципово нового, однак виглядає ця історія добіса цікаво. Особисто я, переглядаючи відео втретє, кидав гроші в монітор, але Кікстартер кампанія на реалізацію гри з даним сюжетом так і не з’явилася.

Unity-Adam-Full-Film-7
Захар Савка
Захар Савка Автор та редактор порталу. Розробник - інженер. Проводжу експансію зелених носовухів.
Коментарі
  • Саня Кузьменко

    Кулсторі. Тизер демки бачив, але в сюжет не вникав – виглядає справді цікаво. А взагалі є прецеденти, коли технодемки переростали в ігри? Чув про намір адаптувати The Dark Sorcerer, але щось, схоже, нічого не вийшло.

    • Захар Савка

      The Dark Sorcerer це швидше стьоб, ніж просто тех демо, заточений суто під Е3 для соні аудиторії. Але так, там теж доволі цікаві штуки показують. Однак, адам зроблений з іншого тіста. На юніті будь-який школяр може примітивну гру склепати. Якби якась дрібна компанія вирішила створити щось в стилі даного технодемо і не провалилася б – оце був би шик.

      • Саня Кузьменко

        Не знав, що стьоб) Невже на Е3 можуть показати, щось неправдиве? 🙂 А так, згоден, концепція в Адама цікава.