Sine Mora

SineMora1

Ось уже близько року Хамбл Бандл радує нас дешевими іграми. І в одному з останніх бандлів тихо затаїлася сайн мора, яку ми обрали для нашого невеличкого ревю.
Гра встигла зарелізитися ще в далекому березні 2012 року, правда лише на консолях. Старт же на ПК відтермінувався аж до листопада – тобто майже на пів року. Станом на сьогодні гра встигла зарелізитися буквально всюди. Крім класичних плойки, якщика та ПК, ми зможемо погратись на Епл-девайсах та вірному відроїді.

SineMora (1)

Гру розроблялали Digital Reality та Grasshopper Manufacture. Ці дві студії здавалося б, вже давно працюють над створенням ігор, однак ніякими іменитими тайтлами так і не обросли, аж раптом вони випускають гру, яка прийдеться до серця власникам стареньких нокій, а особливо гордих володарів славнозвісної 33тьої моделі. А судячи з усього, серед світових критиків, як і серед редакції Опенгеймера, таких власників вистачало – гру сприйняли геть як тепло.

Sine Mora перекладається з Латині як «без затримки» і являє собою сайд скролінг типу шут`ем`олл. Людсьою мовою це стрілялка з боковою перспективою, основним завданням якої є винищення усього живого на моніторі окрім самого себе, звісно. З першого погляду – це примітивна сумнівна субстанція, проте забавка притягує не на жарт, що є, в принципі, характерно гідним казуальним іграм.

SineMora (2)

По-перше, це дизайн рівнів. Така собі інтерпретація дизель-панк стилістики. Дизайн протягом всієї гри не повторяється, схожих локацій практично нема і всі вони виглядають абсолютно автономними та таким, що не залежать від гравця. Весь геймплей відбувається в боковій перспективі, окрім випадків, коли нам показуватимуть ролики на рушію гри, які демонструють, що світ гри не такий вже і плоский.

На бекграунді житимуть своїм життям міста, відбуватимуться військові дії та ще багато чого цікавого. Все це завдяки кропіткій роботі дизайнерів, які оживили цей футуристично-фантастично світ. Адже практично всі герої гри – це тварин в людській подобі. Особливо радує дизайн великих, гарно промальованих босів. На жаль чи на щастя ламати мізки на логічними задачами вони вам не дадуть, та нерви вам попсують.

SineMora (4)

Часто кидається в очі, що моделям відверто не вистачає полігонів, але на фоні дизайну – це не так вже і критично, зате дозволить запустити гру практично на тостері.

Інший великий плюс гри – це ураганний геймплей. Збоку він виглядає абсурдно, але буквально відразу затягує. В процесі проходження кампанії ви політаєте на багатьох літачка та за різних пілотів. Перших відрізняє дизайн та покращення патронів які ви будете отримувати з мертвих ворогів. Інших окрім вигляду відрізняє супер-зброя. Що цікаво – серед пілотів є персонаж на ймення Дурак. Здавалося – простий збіг обставин, та після того коли натрапляєш на боса з назвою Колобок – розумієш, що пора шукати і курку рябу. Також цікавим елементом геймплею є час. Він виступає ніби в ролі вашої енергії – отримали стусана – мінусується час. Надавали підсрачників ворогам – часу додали вам.

SineMora (9)

Ну і звичайно в кожній бочці меду має бути ложка дьогтю. Тут вона виступає у ролі конрасності зображення, яка у грі не регулюється. Через це інколи ви просто будете губитися на своєму ж моніторі. І хоч це буде не часто – це все одно не додає ентузіазму.

Але не зважаючи на це, гра вийшла чистим і пушистим кошеням в мішку. Загалом вийшла чудова казуальна забавка з гарним дизайном та приємним геймплеєм. Чудовий вбивця часу та мозкового навантаження. Отож просимо до геймпаду чи клавомиші.

ВідеоОгляд

Андрій Коваль
Андрій Коваль Співзасновник проекту, новинар, монтажер, оптиміст, майстер на всі руки, автор суперхіта "Ліниве Теля"
Коментарі
  • Денчик • 28.02.2014 23:03

    Вкотре переконуюсь, що дизайн сайту та різних оглядів/новин просто шикарний!
    А гра справді таки нагадує space Impact… Ех, скільки часу таки пройшло!

  • Альмагест

    От переконали, що гра хороша. Хоча так ніби й не скажеш. Але навряд чи хтось ризикне щось купувати в Стімі в такій ситуації, коли долар більше 10 грн. коштує.