Sigerous 2.2 – модифікація для Call of Pripyat

Дисклеймер: Думка автора не відображає думку редакції. Орфографія збережена.

Доброї години всім читачам OG. Що по-вашому може бути поганого в хорошій грі? Ну, накидайте варіанти. Так, ціна – чую з останнього ряду. Що ще? Лаги – можливо, але не в усіх. Кількість ігрових годин – ось правильна відповідь!

S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripyat гарна гра? Гарна! Якщо ви теж вважаєте, що гра гарна, то ви пройшли її дофіга разів. Одне й те саме не набридло? Особисто я вивчив кожен куточок Зони і хочу чогось нового. Вихід один – поставити модифікацію. Тож сьогодні я розкажу про один МОД, на який я натрапив цілком випадково.

Був звичайний день, я лазив різними сайтами і випадково зайшов на канал одного чувака на Ютубі, який проходив CoP з якоюсь модифікацією. Я зацікавився цим, і з подивом дізнався, що це Sigerous 2.2. Просто остання версія цієї модифікації, про яку я чув – це 1.7. Тож, не гаючи часу, я почав шаритись по інтернету в пошуках безпечного джерела на завантаження. Зробити це було не дуже просто, бо пару раз я завантажив гру з комп’ютерним СНІДом якимись супутниками і іншими вірусами. Але доля посміхнулася мені і він знайшовся. Я встановив його і одразу запустив. Перше, що я помітив – це нове меню з музичним супроводом. В ньому з’явилися оновлені “опції МОДу” – це пункт в якому Ви можете налаштувати спавн монстрів, HUD, заселення пустих місць і ще багато чого іншого.

luxfon.com_37862

Сюжет у грі розширили за рахунок додаткових квестів і локацій. Гравець почне з Кордону (особисто мені подобається) і це логічно, бо як це звичайного майора СБУ, без практичного сталкерського досвіду, закинули в самий центр ЗОНИ. На що сподівалося керівництво, що він буде, скажімо, псевдогіганту посвідчення показувати? Тож в модифікації сюжет в десятки разів довший, що дозволить пожити атмосферою S.T.A.L.K.E.R.’а і насолоджуватися крваєвидами ЗОНИ на декілька вечорів довше.

Графон в грі підняли на вищий рівень і локації тепер виглядають значно живішими ( не те, що б я скарживсь на графу чистої CoP, ні – картинка досі не ріже очі і взагалі виглядає шикарно, але, шановні – в модифікації він краще). Взагалі, не графоном єдиним можуть похвалитися розробники. Також в грі реалізована шикарна фізика тіла і зброї (якої тут дуже багато). На рахунок зброї, хочу зазначити, що тут вона автентична, як самими моделями так і назвами. Також, в даній модифікації присутня велика кількість нових предметів ( в тому числі квестових). Розробники також додали персональні сховки. В них лежить хабар, якогось ключового персонажа. Аби знайти такий сховок, то Вам треба забрати флешку, на якій знаходяться координати місця, і активувати її.

55b15674-ab7b-46a7-9a19-5e95a402b8cf

Гра поповнилася великою кількістю ключових персонажів, які (до речі, як і всі сталкери) мають перемальований зовнішній вигляд. Та Ви не думайте, що все лише в зовнішності, розробники також додали трохи клепок в голови Ваших ворогів. Тепер вони активно кидають гранати, наносять більше дамагу, ховаються в укриття, коротше – порозумнішали і стали більш живучими. Тепер у Вас не буде можливості стріляти півгодини з ПМа по тупим бандосам чи стоячи в повний зріст розстрілювати армії ворогів. В Sigerous 2.2 доведеться думати головою, реагувати на все в сто разів швидше, а лупити по клавішам ще скоріше, бо тут навіть сутичка з 3 ворогами може виявитися смертельною.

Складність в грі на рівні “майстер” просто зашкалює – один укус, одна куля або маленька доза радіації можуть легко відправити на зустріч з Одіном. Тож, особисто я рекомендую складність “новачок” – так, як ця складність відповідає “майстеру” в оригінальній CoP.

Розширений сюжет, новий графон, зброя і розумні вороги зробили Sigerious 2.2 моєю улюбленою модифікацією. Гра інколи вилітає, але це залежить суто від вашого заліза. У мене, на приклад, гра вилетіла 1 раз ,а я вже пройшов майже половину. Тож, якщо Ви запеклий фан S.T.A.L.K.E.R.’а – вантажте цей МОД і кайфуйте. Прибічники чистих ігор – не бомбіть)))

UkrGamer
UkrGamer
Коментарі
  • SKolomiets
    SKolomiets • 14.10.2016 20:08

    Я б краще рекомендував мод Misery, останньої версії.

    • UkrGamer
      UkrGamer • 17.10.2016 00:36

      Misery занадто хардкорний і вибагливий до заліза. В нього грати – це ж суцільні нерви. Наприклад, під час юзання аптечки в тебе просто чорніє монітор і ти нічого не можеш зробити, а за ці секунди вороги вже порубають тебе на капусту. І цей прикол з класами: яка різниця снайпер ти чи штурмовик, якщо в будь-якому випадку тобі помирати від першого пострілу. Додали купу непотрібного лайна в інвентар : швейцарські ножі, трава, намет, мотузка альпініста – для чого це все, якщо його не можна юзати? І залізо треба нормальне, бо в мене тягне на середніх і Відьмака 3, і Fallout 4 , а Misery  і на мінімалках лагає. Плюс постійні фрізи навіть на потужних компах (тестив у друга) . Якщо тобі вона подобається – грай, я написав про адекватну модифікацію з великою кількістю локацій, розширеним сюжетом, новими юзабельними предметами і ще купою всього крутого.

      • SKolomiets
        SKolomiets • 23.10.2016 04:03

        1. З приводу заліза – я його шпілив на такому конфігу: Core 2 Duo E4500 (2,2 GHz), 4 Gb DDR2 RAM, NVidia GeForce GTX 9800, 512 Mb, 256-bit. Так, багато графічних наворотів довелось відключити, але тим не менш почував себе досить комфортно. Щось я хз, чого в тебе так лагало.
        2. З приводу класів – кожен клас має різні показники швидкості бігу, макс. вантажу і скіл володіння певними типами зброї (я не рив конфіги, але, якщо не помиляюся, це виливалось у точності і т.п.). Убивають з першого пострілу тільки на початкових етапах, поки не нашкрябаєш собі на норм. костюмчик. До того ж ти про Sigerous те ж саме говорив, ні?
        3. З приводу непотрібного інвентарю – згоден, єсмь таке. Годиться лише на продаж і чистку зброї.

        Я веду до того, що отримати підпалений пукан і враження справжнього сурвайлу можна лише в Misery. Я грав у Sigerous. Він гуд. Але Misery не дарма тримається в ТОП-10 модів до Сталкера.

        • UkrGamer
          UkrGamer • 25.10.2016 14:17

          1.На такому залізі в Sigerous  ти зможеш грати з усіма наворотами.

          2.Ти ж не в Battlefield граєш, ти – сталкер, ти маєш бути в одночас і снайпером, і розвідником і вже точно не стояти в повний зріст з кулеметом і в крутій броні тільки тому, що ти обрав такий клас. Що взаналі за херня? Якщо ти снайпер – то ти не такий живучий, як кулеметник, а яущо ти кулеметник, то не такий швидкий, як розвідник? Ти – сталкер, універсал: скинув важкий кулемет – побіг швидше, вдягнув екзоскелет – коси ворогів хоч впритул, а коли в руки потрапляє снайперка – то хтось буде лежати з пробитою головою. От і все і не треба морочитись, думаючи, як вступати в бій з псевдогігантом, коли обрав собі хилого розвідника, а не потужного танка, чи не встиг добігти до “Скадовська”, бо в кулеметника срака заважка. А на рахунок живучості, послухай ,що скажу :  в Sigerous квести помірно ускладнюються, ти знаходишся в однакових умовах із супротивником – у тебе АКСУ і в нього АКСУ, або щось слабше, але Кордон – це місце де ти маєш розжитися снарягою аби далі було легше і сюжет, іквести тут так підібрано. А в Misery – той саме сюжет, от тільки по затону ти ходитимеш з “мосінкою”, а проти тебе будуть бандоси з калашами або кровосос, бо сюжет оригіналу розрахований на те , шо гру ти почнеш з АКСУ ( що цілком непогано), а в найближчий схованці ти знайдеш дробовик, “калаш” чи щось ще, але аж ніяк не лом, намет чи поломаний ліхтар. Так, і Sigerous можна відїхати від кулі в голову, але є шанс юзнути аптечку і вижити, як це було в оригіна, а не бачити чорний екран по 5 секунд під час прийому аптечок. А про складність – в Misery ти помиратимеш від одного попадання і на легкому рівні складності, а Sigerous – на максимальному ( я ж про це писав).

          Я не знаю, як Misery тримається в ТОПі і не знаю на якому місці Sigerous, але для мене це найкраща модифікація. Хочеш аби бомбило від того, що ти сліпнеш коли мотаєш бинт – грай, я написав свою думку про гру, а не змушував в неї грати. Постав високий рівень складності і отримаєш той самий Misery, але більш адекватний і стабільний.

          • SKolomiets
            SKolomiets • 26.10.2016 02:32

            Еееее, кек. На днях поставив Misery 2.1, і шото не зайшло як колись.
            “не змушував в неї грати” – Я в курсі, ага. Ти описав мод. Я описав мод. Виділили кожен для себе плюси і мінуси. Все. Чим про більшу кількість модів згадаємо у дискусі – тим більше народ зацікавиться.

            Кста! Для тих, хто хоче ТЧ з крутим графонієм – Autumn Aurora 2.1

  • Wiktor • 23.10.2016 15:38

    От якби ще хтось посилання дав на нього

    • SKolomiets
      SKolomiets • 23.10.2016 17:48

      Я б скинув але комент з лінком чомусь не публікується.

  • WarLord • 03.11.2016 21:24

    “як це звичайного майора СБУ, без практичного сталкерського досвіду, закинули в самий центр ЗОНИ” – Дегтярьов не звичайний Майор, він в минулому “досвідчений сталкер” –  про це кажуть на початку гри, тобто якраз таки він має досвід сталкерства, це раз. А друге його не закидали в центр зони, в вкінці передісторії при початку нової гри лунають такі слова: “з двохтижневим запасом провізії, автоматом … він починає свій шлях углиб зони”. Коли ж гра починається, то в рюкзаку в насі тільки 2 консерви і хлібець, тобто ГГ уже перед тим пройшов довгий шлях, а не просто так заспавнився)

  • А особисто мені не сподобався мод. Так і не добрався навіть до затону. Квести а-ля “Біжи на Болота шукати воєнних. Знайшов? Молодець, вертайся на край Кордону і поговори з механіком. Поговорив? Біжи на край Болота взяти якусь фігню. Взяв? Вертайся знов на край Кордону ще й заплати 10к просто щоб продовжити сюжет.” Додаткові квести нудні і висосані з пальця просто щоб в описі до моду написати “-Додатковий сюжет, хавайте піпл”.