OpenInterview з розробником Universum: War Front

9dc1dbdc5cb9a73e887534c0d95d8c3d_large

На днях ми розповідали про талановитого українського розробника Кирила Мегема, який розробляє гру Universum: War Front та його KickStarter кампанію. Тому ми вирішили взяти у нього інтерв’ю та дізнатись подробиці розробки його гри.

38de86c478ef963b95d4620a9c2aae8b_large-

OG: Доброго дня, Кирило. Розкажіть декілька слів про себе.

Cyril: Всім привіт! Мене звуть Кирил Мегем, я народився і виріс в Києві.  В дитинстві відвідував художню школу, але, все ж, вирішив поступати в технічний ВУЗ – «КПІ» на факультет інформатики та обчислювальної техніки. В той же час почав самотужки захоплюватися комп’ютерною графікою, вивчав програми Maya, 3DMax і паралельно збирав свої перші локації в різних безкоштовних редакторах. Отримавши деякий досвід, я почав надсилати свої роботи до галерей, вигравати конкурси. Несподівано мене там помітили деякі київські ігрові компанії і надіслали запрошення на співбесіду. Так я отримав свою першу роботу в цій сфері. Більше 10 років працював на різних посадах від художника до арт-директора, програміста, проджект-менеджера і керівника проекту. Приймав участь у розробці проектів різних жанрів, від шутера Pirate Hunter до стратегії CitiesXL. Окрім улюбленої професії полюбляю екстремальні види спорту, мотоцикли, музику та подорожувати :-).

858d1a5261b298fb91e708e53d9e61f1_large

OG: Звідки у вас виникло бажання розробляти свою гру ААА класу самотужки?

Cyril: Бажання розробляти свою гру ААА класу виникло ще в дитинстві, коли у мене ще навіть не було свого комп’ютера. Пам’ятаю, тоді на уроках я займався піксель-артом у зошиті в клітинку. Потім були довгі роки роботи в різних компаніях, а після кризи все змінилося… Майже всі великі проекти припинили своє існування, а вакансії були лише на казуальні ігри, яким я віддав ще декілька років життя. Ситуація не мінялася роками, іноді здавалося, що час зупинився. До речі, зараз ситуація майже нічим не краща, хіба що, до казуалок додалися мобільні і соціальні ігри. Ідей для своїх проектів було багато, але грошовиті інвестори хотіли чути лише 3 слова: “мобіли”, “айфони”, “контакт”… Тож, згодом я усвідомив, що годі сидіти і чекати якоїсь там нагоди, треба починати самому щось міняти і в своєму житті, і в ситуації з розробкою комп’ютерних ігор в Україні в цілому.

[divider]

OG: Звідки пішла назва гри?

Cyril: Спершу була назва “Danger Zones”, яка мені ніколи не подобалась. Згодом після перегляду кінострічки 1927 року Metropolis, я вирішив звернути увагу на латинські назви і не прогадав, Universum звучить достатньо мелодійно і всеохоплююче.

882f22b7d15f861b1a1dc01a8b7255d1_large

OG: Розкажіть детальніше про гру, про жанр, особливості гри, чим надихались?

Cyril: Це проект який буде постійно оновлюватися новими можливостями, він перестане розвиватися лише коли всі мої ідеї будуть реалізовані в одному всесвіті. Сказати про жанр зараз важко, мабуть час придумати нове визначення для нього. Перед усвідомленням основної концепції гри надихався багато чим. Хотілося реалізувати усе, що цікавило з самого дитинства, від мультсеріалу «Трансформери» до серії фільмів «Зоряні війни», «Чужі».. Ігри, в які я грав і захоплювався різними геймплейними функціями навіть не перерахувати.

0b5b0a373321b884ebc975eef8bc3244_large

OG: Розкажіть декілька слів про одиночну кампанію Universum: War Front.

Cyril: Кампанія дасть змогу перевірити себе у всіх режимах гри: командувати арміями, здійснювати диверсійні операції, можливо навіть керувати важкою технікою розробленою ексклюзивно для деяких місій.

[divider]

OG: Скільки часу ви присвячуєте розробці гри?

Cyril: Над грою працюю вже 1,5 роки. Часто доводиться працювати по 16 годин на день і без вихідних.

b1972e56e0b1d07f583dfbf66669fce8_large

OG: Чи не задумувалися ви взяти собі помічників, можливо навіть створити власну студію?

Cyril: З попереднього досвіду скажу, що розробка проекту на чистому ентузіазмі майже нікого не зацікавила б. Вітчизняні інвестори бажали фінансувати лише мобільні або соціальні ігри, а подібний проект розглядали як божевілля або самогубство…

[divider]

OG: В іграх такого плану дуже важливим є баланс. Чи плануєте ви проводити бета-тестування?

Cyril: Так, бета-тестування обов’язково планується, на нього і ляже вся відповідальність за пошук балансу.

d3aee5e5f1238943a0d449cb2d599048_large

OG: Ваша гра містить у собі елементи MOBA, RTS і RPG. Чи не боїтеся того, що гравцям не сподобається такий “мікс”?

Cyril: Я сподіваюсь що кожен зможе знайти у цій грі те, що йому обов’язково сподобається.

[divider]

OG: Звісно важко сказати, але коли, на вашу думку, відбудеться фінальний реліз гри?

Cyril: Це буде залежати від того, як вдало завершиться кампанія на KickStarter і від подальших пошуків інвестицій. В ранньому доступі гра з’явиться дуже скоро і з того часу буде постійно оновлюватися.

e5f410e5abc051be1569c77de507e9ff_large

OG: Як плануєте видавати гру, самостійно або ж шукатимете видавця?

Cyril: Планую виграти Steam Greenlight – це зараз основна платформа для цифрової дистрибуції. Це дозволить працювати і без видавця, на початку. А далі буду розглядати різні пропозиції.

[divider]

OG: Які локалізації будуть доступні в грі? Як на рахунок української? 🙂

Cyril: English, French, German, Russian, Spanish, якщо буде зібрано достатньо коштів. Локалізація річ дуже не дешева. Українською також планується! На жаль в Steam, зараз немає вибору української мови у списку локалізацій, але ми обов’язково щось придумаємо. В крайньому випадку зробимо патч або вибір мови в самій грі…

4c4d8b5a4f2bde72c7217b9d0873e251_large

OG: Звісно ви зараз сконцентровані на цьому проекті, але мабуть, у вас вже є ідеї для наступного проекту, які, наприклад, не знайшли своє місце в Universum: War Front?

Cyril: Так, якщо з першого разу все не вдасться реалізувати в одній грі, можливо ці ідеї будуть розроблятися під окремим брендом з окремими інвестиціями.

[divider]

Також Кирило опублікував коротенький ролик, який демонструє меню та налаштування графіки Universum: War Front:

Андрій Коваль
Андрій Коваль Співзасновник проекту, новинар, монтажер, оптиміст, майстер на всі руки, автор суперхіта "Ліниве Теля"
Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Bara89 • 08.10.2013 16:53

    Надзвичайно цікавий проект! На днях прийде зарплата – обов’язково підтримаю Кирила! Гра має бути бомбезна! Українці таки шарять в геймдеві!

    Кирило, добре ви з назвою гри придумали, Danger Zones взагалі не звучить… Universum посолідніше!

    п.с.: OpenGamer, дякую за оперативність!

  • Олег Онопрієнко
    dezmond • 08.10.2013 17:04

    RTS і RPG в одному флаконі, що може бути краще?
    Вперше закинув бабло на Кікстартер. Сподіваюся Кирило збере необхідну суму.

  • SergioUA • 08.10.2013 17:05

    Мені досі не віриться, що всю гру зробила одна людина! Кирило походу робот! Чую сракою, що дешевше буде зараз закинути двадцятку, ніж потім купувати на стімі)) Та й цікаво було б покопатись в ранніх версія гри!

    Бажаю успіху з грою!

  • Starkiller

    Класне інтерв’ю. Теж зараз вивчаю маю для 3д моделювання – непроста штука. Тож сумнівів у тому що автор витратив на цей проект купу часу і сил не має бути. Удачі авторові!

  • Іван Янковий
    Jaguar • 08.10.2013 23:29

    Cyril: На жаль в Steam, зараз немає вибору української мови у списку локалізацій, але ми обов’язково щось придумаємо.

    Я думаю поки гра вийде, то вже буде українська у Стімі. У STS вона вже додана, зараз повним ходом іде переклад клієнту Steam.

  • Іван Янковий
    Jaguar • 09.10.2013 00:13

    Гм. Я вірно розумію, що на Кікстартері можна робити внесок тільки резидентам США?

    • Іван Янковий
      Jaguar • 09.10.2013 00:19

      А ні. Не вірно я зрозумів. 🙂 Можна з України платити теж. Не обов’язково реєструватись на Амазоні для того щоб заплатити на Кікстартері.

  • Іван Янковий
    Jaguar • 09.10.2013 00:29

    Закинув хлопцю грошей. Треба буде його познайомити з локалізаторами нашими, щоб вони допомогли йому з українською локалізацію, щоб він її обов’язково додав.