OpenHistory [Warcraft] Частина 5

princes9

OpenHistory [Warcraft] Частина 1 – Orcs & Humans

OpenHistory [Warcraft] Частина 2 – Tides of Darkness

OpenHistory [Warcraft] Частина 3 – Beyond the Dark Portal

OpenHistory [Warcraft] Частина 4 – Lord of the Clans

Після завершення роботи над Warcraft II, Blizzard взялися за розробку Starcraft та Diablo. При розробці Starcraft “Блізам” вдалося зробити так, що кожна фракція мала унікальну механіку і водночас не мала переваг над іншими сторонами. А в Diablo та Diablo II розробники навчилися працювати з жанром RPG. З цими знаннями та досвідом Blizzard повертаються до Warcraft, і вже в 2002 році виходить третя частина легендарної серії з підзаголовком “Reign Of Chaos”, яка знов здійснила прорив, поєднавши RTS та RPG жанри.

Геймплей став значно доопрацьованішим, порівняно з попередньою частиною серії. В грі було представлено вже не дві, а чотири фракції і чотири сюжетних кампанії відповідно. Як вже було сказано, фракції відрізнялися не тільки зовнішнім виглядом, але й механікою гри. Альянс був хороший в захисті, а Орда – у нападі. Нежить брала своєю кількістю, а Темні ельфи могли ставати невидимими і використовувати будівлі, як бойових юнітів. Значно виросла роль юнітів-героїв. Тепер це не просто юніт зі збільшеним рівнем здоров’я та сили, а повноцінний персонаж історії, який за вбивство ворогів отримує досвід та росте в рівнях, поступово відкриваючи нові вміння, які можуть переломити хід битви. Окрім того, юніти-герої мають інвентар, де можуть зберігати різноманітні еліксири, закляття чи артефакти, взаємодіяти з іншими юнітами.

Кардинально змінилась подача сюжету. Кожна наступна кампанія продовжує сюжет попередньої і веде історію до одного фіналу, а не суперечить одна одній, як в попередніх частинах серії. Сюжет розкривається в катсценах під час виконання місії, а на деяких рівнях можна взяти і сторонні квести для отримання додаткового досвіду для героя та артефактів.

MedivhПодії розвиваються невдовзі після перипетій, описаних у “Lord of the Clans”. Альянс не прислухався до вимог Орди та не надав їм землю для проживання. Орда і Альянс готувалися до чергового протистояння. Вождь Тралл бачить сон, де війська людей і орків сходяться у запеклій битві, як раптом з небес починають падати вогняні кулі. Сон вождя перериває незнайомець, який наказує йти за ними. Тралл йде за вороном, в якого перетворився незнайомець. Дійшовши до місця призначення, Тралл зустрічається з Пророком, який наказує йому збирати Орду та вирушати на інший материк – Калімдор, оскільки над Азеротом нависла нова загроза, і тільки там, за великим морем, в них буде шанс на порятунок. Духи сказали Траллу, що пророку слід вірити, тому вже за декілька днів більша частина орків, поцупивши кораблі Альянсу, вирушає на пошуки нового дому. Пророк також навідався до короля Лордерону – Тереноса Мелітіла, і до Архімага Даларана — Антонідаса. Однак, здавалось би мудрі, правителі не прислухались до слів пророка.

EhGMJC2VY1IНезадовго до цього, Нер’Зул – Король Ліч, ув’язнений у вічній кризі Нордренду, починає втілювати в життя план Кілл’Джадена по ослабленню Азероту. Першим ділом Нер’Зулу був потрібен помічник, і Ліч почав шукати такого серед смертних. Маг Кел’Тузед завжди був ізгоєм серед інших чарівників, його цікавили заборонені види магії, некромантія та демонологія. Одного разу Кел’Тузед почув голос в голові, який привів його в крижані пустелі північного материка, де він зустрівся з Нер’Зулом. Маг поклявся служити королю мертвих і, повернувшись в Лордерон, створив Культ Проклятих, почавши розробляти новий вид чуми, яка після смерті перетворювала людей на ходячих мерців, повністю підвладних Нер’Зулу.

Jaina-proudmoore-HSОрки з клану Чорного Каменю, які не вирушили з Траллом на Калімдор, відчуваючи наближення демонів, вирішили пом’якшити їх гнів жертвоприношеннями. Для цього орки нападають на одне невеличке містечко людей, а на його захист король посилає свого сина Артаса Мелітіла та його наставника Утера з невеликим загоном піхотинців. Артас не встигає дістатись до поселення швидше за орків і бачить залиті кров’ю вулиці. Однак не всіх людей орки вбивають на місці, частину полонених вони забирають до свого табору. Розібравшись з орками в зруйнованому місті, Артас вирушає туди. Побачивши, як орки приносять в жертву полонених, юний принц наказує своїм солдатам вирізати усіх орків. Утер невдоволений такою поведінкою свого учня, засуджує його, адже паладін не може керуватися лише помстою. Після розправи над орками Артас вирушає на північ Лордеронну, де, за словами очевидців, спалахнула епідемія чуми. На допомогу принцу посилають Джайну Праудмур, ученицю магів Кірінтора та дочку легендарного адмірала Праудмура, який зіграв ключову роль у Другій Війні людей і орків.

utherАртас і Джайна вперше наштовхуються на нежить і розуміють, що джерело чуми – це зерно. Артас у бою зустрічається з Кел’Тузедом, який говорить йому, що принц вже не може допомогти своїм людям, і що смерть некроманта нічого не змінить. Артас вбиває Кел’Тузеда, вирушаючи до іншого поселення, яке було центром розповсюдження зараженого зерна. Там він дізнається, що зерно вже було розіслане по всіх містах, в тому числі і до Стратхольму, друге за величиною місто Лордерону. Артас і Джайна потрапляють в облогу. З усіх боків на місто нападають орди живих мерців, однак вчасно прибувши, Утер зі своєю кавалерією рятує героїв.

Розгніваний Артас і Джайна з усіх сил мчать до Стратхольма, проте по дорозі їх зупиняє Пророк і наказує вести своїх людей на Калімдор. Втім Артас не слухає Пророка. На підступах до Стратхольму принц розуміє, що все місто уражене чумою, він віддає наказ своїм військам повністю його зачистити. Утер відмовився виконувати такий наказ, залишаючи Артаса. Джайна також не могла дивитись, як майбутній король вбиває свій народ. Артас зі своїми вірними воїнами увійшов до Стратхольму та методично, квартал за кварталом, почав вбивати заражених мешканців. Тоді Артас вперше зустрів Малганіса, одного з повелителів жаху, побачивши у ньому головне зло та причину цього жахіття. Однак Малганіс не був налаштований битися з Артасом, його метою було заманити юного принца в Нордренд. Малганіс сказав, де його шукати, і втік з палаючого Стратхольму.

Blizzard-фэндомы-Warcraft-art-Warcraft-2993142

Артас, зібравши військо, вирушає на північний материк, де зустрічає Мурадіна, принца Стальгорну та колишнього наставника. Мурадін розповідає Артасу, що шукає тут магічний меч Фростморн, який дає своєму власнику нелюдську силу. Артас і Мурадін вирішують допомогти один одному, однак з Лордерону прибуває гонець з посланням від короля, який наказує повертатись назад. Артас, обурений таким наказом, вирішує з допомогою найманців-огрів та тролів знищити власні кораблі, щоб не дати можливості своїм військам відступати. Після виконання завдання принц звинувачує у скоєному найманців, вбиваючи їх. Мурадін був шокований вчинком Артаса, однак зберіг його таємницю.

war_craft_frozen_throne_arthas_menethil_horn_hd-wallpaper-352210

Виявляється, що сил армії Лордерону не вистачить, щоб атакувати форт, де засів Малганіс, тому Артас з Мурадіном вирушають на пошуки меча, який може допомогти їм у майбутній битві. Герої знаходять печеру, в якій знаходиться меч, однак в них на шляху став вартовий, котрий, за його словами, намагається вберегти не меч від них, а їх від меча. Позбувшись духа, Артас і Мурадін заходять до печери та знаходять меч, який виявився проклятим. Проте Артасу вже було начхати на прокляття, він був готовий на все, щоб здійснити свою помсту Малганісу. Крига, якою був вкритий меч, розлетілася у різні боки, і одна з частин серйозно поранила Мурадіна. Артас взяв до рук меча, залишаючи свого старого друга помирати. Повернувшись до табору, Артас повів свої війська в бій, і з Фростморном в руках принц проходив через ряди армії мерців, немов ніж крізь масло. Малганіс, побачивши Фростморн в руках Артаса, зрадів, сказавши йому, що тепер він один з них. Однак Артас підняв свій меч та одним потужним ударом вбив повелителя жаху. Таким чином, Нер’Зул руками Артаса позбувся одного зі своїх тюремщиків.

14Після битви Артас залишив своє військо, він чув в голові голос – голос Нер’Зула, який говорив з Артасом через меч. Принц пішов в безкрайні крижані пустелі Нордренду, де і загинув. Артас переродився в лицаря смерті, підконтрольного королю мертвих. По прибутті в Лордерон, Артаса зустріли як героя, однак у принца були свої плани. Він увійшов в тронний зал і, схиливши коліно перед батьком, безжалісно його вбив та став новим королем Лордерону. Після смерті свого старого короля, Лордерон поринув у хаос, люди не розуміли, що відбувається, а військам не було від кого отримувати накази. Не розумів і Артас, королем його ніхто не визнав, і лицар смерті безцільно бродив по власних землях до зустрічі з Тікондрусом – іншим повелителем жаху, в якого було нове завдання для Артаса. Лицар смерті зрозумів, що його призначення – служити королю мертвих.

b6032680c4c9Першою справою Артасу треба було відновити Культ Проклятих – секту, яку створив Кел’Тузед. Лицар із завзяттям взявся за виконання поставленого завдання. У пошуках членів культу Артас практично повністю вирізав ще одне містечко Лордерону. Після того, як Культ Проклятих було відроджено, Тікондрус наказав Артасу оживити Кел’Тузеда. У цей момент дух некроманта почав говорити з Артасом та радив не довіряти Тікондрусу й іншим повелителям жаху, оскільки вони не служать Нер’Зулу, а виконують роль його тюремщиків.

Щоб оживити Кел’Тузеда, було необхідно віднести його останки у північні землі Кель’Талас, батьківщину вищих ельфів. У ельфійському місті Сільвермун знаходилась святиня – Сонячний Колодязь, потужне джерело магічної сили. Однак тіло Кел’Тузеда невпинно розкладалось, і щоб довести його до Сонячного Колодязя, Артасу була потрібна спеціальна урна. За збігом обставин, якраз в такій знаходились останки батька Артаса. Лицар смерті повів свою нежить на могилу короля, яку захищав Утер з іншими паладінами. Сил лицарів світла не вистачило, щоб врятувати могилу свого короля, не вистачило їх, і щоб врятувати свої життя. Так і зустрів свій кінець легендарний паладін.

sylvanas_windrunner_by_davebrush-d627gs9Помістивши рештки Кел’Тузада в королівську урну, армія мертвих рушила на північ в землі Кель’Талас. Вищі ельфи стали на захист своїх земель та Сонячного Колодязя. Однак ельфів було занадто мало і, не дивлячись на хоробрість захисників Сільвермуна, нежить не зустріла серйозного супротиву. Одним з таких захисників була і Сільвана, яка своєю впертістю та хоробрістю нагадала духу Кел’Тузеда самого Артаса. Проте хоробрості було замало і Сільвана загинула від рук Артаса, який після вбивства вирішив воскресити її, для служіння королю мертвих.

Використавши магічну енергію Сонячного Колодязя, Артас оживляє Кел’Тузеда, який перероджується в ліча. Кел’Тузед повідав Артасу, що це все частина плану Нер’Зула, що він передбачив смерть некроманта, і що сам король мертвих лише інструмент в руках демонів Палаючого Легіону.

wow-the-burning-crusade-by-jian-guo

Наступним кроком Артаса і Кел’Тузеда було встановити зв’язок з демонами. В головному таборі орків з клану Чорного Каменю був портал, через який можна викликати проекцію Архімонда, щоб отримати подальші накази. Армія мертвих знищує орків, і через портал в таборі Архімонд повідомляє, що Легіон готовий до вторгнення, Кел’Тузеду потрібно лише відкрити новий портал. Для цього лічу необхідна була книга Медіва, яка зберігалась в місті магів – Даларані.

2496966На підступах до Даларану Артаса і його армію зустрічає архімаг Антонідас, який з іншими магами створив ауру, що знищувала будь-яку нежить, яка заходила в місто. Однак аура діяла не миттєво, і армії, що входила в місто, вдалось звільнити огрів, големів та інших магічних істот, на яких аура не діяла. Големи знищили магів, що підтримували ауру, і орда живих мерців увійшла в Даларан. Кел’Тузад викрав книгу Медіва і неподалік міста почав ритуал з відкриття порталу у світ демонів.

_wow.gamepedia.com_8_8d_Archimonde_the_Defiler.jpg_ae6a5e36276f6a2246f68544326d322aОб’єднані сили вцілілих Даларану і Лордерону виступили проти Артаса і його війська, однак сили демонів, що прибували через портал, перехилили баланс сил в сторону армії мертвих. В решті-решт портал було відкрито і основні сили Палаючого Легіону вторглися в Азерот, не залишаючи його захисникам жодних шансів. Один з лідерів Легіону, Архімонд, заявив, що Нер’Зул більше не потрібен, і армію мертвих він передає під командування Тікондруса. Артас був шокований цією новиною, однак Кел’Тузед його заспокоїв, запевняючи, що король мертвих передбачив і це. Щоб показати свою могутність, Архімонд демонстративно знищує Даларан, і північні королівства поринають в хаос.

А тим часом юний вождь Тралл вів свою Орду на зустріч долі, але про це у наступній частині OpenHistory.

 

Віталій Забусик
Віталій Забусик @Fantom | Оглядач, блогер, хардкорний геймер, генератор ідей, невиліковний оптиміст.
Коментарі