OpenHistory [Warcraft] Частина 5

princes9

OpenHistory [Warcraft] Частина 1 – Orcs & Humans

OpenHistory [Warcraft] Частина 2 – Tides of Darkness

OpenHistory [Warcraft] Частина 3 – Beyond the Dark Portal

OpenHistory [Warcraft] Частина 4 – Lord of the Clans

Після завершення роботи над Warcraft II, Blizzard взялися за розробку Starcraft та Diablo. При розробці Starcraft Блізам вдалося зробити так, що кожна фракція мала унікальну механіку і, водночас, не мала переваг над іншою стороною. А в Diablo та Diablo II розробники навчилися працювати з жанром RPG. З цими знаннями та досвідом Blizzard повертаються до Warcraft, і вже в 2002 році виходить третя частина легендарної серії з підзаголовком “Reign Of Chaos”, яка знов здійснила прорив, поєднавши RTS та RPG жанри.

Геймплей став значно допрацьованішим, порівняно з попередньою частиною серії.  Було представлено вже не дві, а чотири фракції і чотири сюжетних кампанії відповідно. Як вже було сказано, фракції відрізнялися не тільки зовнішнім виглядом, але й механікою гри. Альянс був справним у захисті, а Орда – в нападі. Нежить брала своєю кількістю, а Темні ельфи могли ставати невидимими і використовувати будівлі як бойових юнітів. Значно виросла роль юнітів-героїв. Тепер це був не просто юніт зі збільшеним рівнем здоров’я та сили, а повноцінний персонаж історії, який за вбивство ворогів отримує досвід та росте в рівнях, поступово відкриваючи нові вміння, які можуть переломити хід битви. Окрім того, юніти-герої мають інвентар, де можуть зберігати різноманітні еліксири, закляття чи артефакти, взаємодіяти з іншими юнітами.

Кардинально змінилася подача сюжету. Кожна наступна кампанія продовжує сюжет попередньої і веде історію до одного фіналу, а не суперечить одна одній, як в попередніх частинах серії. Сюжет розкривається в катсценах під час виконання місії, а на деяких рівнях можна взяти і сторонні квести для отримання додаткового досвіду для героя та артефактів.

MedivhПодії розвиваються невдовзі після перипетій, описаних у “Lord of the Clans”. Альянс не прислухався до вимог Орди та не надав землю для проживання. Сторони готувалися до чергового протистояння. Вождь Тралл бачить сон, де війська людей і орків сходяться у запеклій битві, як раптом з небес починають падати вогняні кулі. Сон вождя перериває незнайомець, який наказує йти за ним. Тралл іде за вороном, на якого перетворився незнайомець. Дійшовши до місця призначення, вождь зустрічається з Пророком, який наказує йому збирати Орду та вирушати на інший материк – Калімдор, оскільки над Азеротом нависла нова загроза, і тільки там, за великим морем, у них буде шанс на порятунок. Духи сказали Траллу, що пророку слід вірити, тому вже за декілька днів більша частина орків, поцупивши кораблі Альянсу, вирушає на пошуки нового дому. Пророк також навідався до короля Лордерону – Тереноса Менетіла, і до архімага Даларану — Антонідаса. Однак, здавалося б мудрі правителі не прислухалися до слів пророка.

EhGMJC2VY1IНезадовго до цього Нер’Зул – Король Ліч, ув’язнений у вічній кризі Нордренду, починає втілювати в життя план Кіл’Джадена з ослаблення Азероту. По-перше, Нер’Зулу був потрібен помічник, і Ліч почав шукати такого серед смертних.

Маг Кел’Тузед завжди був вигнанцем серед інших чарівників, його цікавили заборонені види магії, некромантія та демонологія. Одного разу Кел’Тузед почув голос у голові, який привів його в крижані пустелі північного материка, де він і зустрівся з Нер’Зулом. Маг заприсягнувся служити королю мертвих і, повернувшись в Лордерон, створив Культ Проклятих, почавши розробляти новий вид чуми, яка після смерті перетворювала людей на ходячих мерців, повністю підвладних Нер’Зулові.

Jaina-proudmoore-HSОрки з клану Чорного Каменю, які не вирушили з Траллом на Калімдор, відчуваючи наближення демонів, вирішили пом’якшити їх гнів жертвоприношеннями. Для цього орки напали на одне невеличке містечко людей. На його захист король Лордерону відправив свого сина, принца Артаса Менетіла та його наставника паладина Утера з невеликим загоном піхотинців. Артас не встигає дістатись до поселення швидше за орків і бачить тільки залиті кров’ю вулиці. Однак не всіх людей орки вбивають на місці, частину полонених вони забирають до свого табору. Розібравшися з орками в зруйнованому місті, Артас вирушає туди. Побачивши, як орки приносять в жертву полонених, юний принц наказує своїм солдатам вирізати усіх орків. Утер невдоволений такою поведінкою свого учня, засуджує його, адже паладин не може керуватися лише помстою. Після розправи над орками Артас вирушає на північ Лордерону, де, за словами очевидців, спалахнула дивна епідемія чуми. На допомогу принцу приходить Джайна Праудмур, учениця магів Кірін-Тора та дочка легендарного адмірала Праудмура, який зіграв ключову роль у Другій Війні людей і орків. Під час зустрічі принца та магині ми дізнаємося, що між ними є почуття.

utherКоли Артас і Джайна вперше зустрічають нежить, вони розуміють, що джерело чуми – це зерно. Артас у бою зустрічається з Кел’Тузедом, який говорить йому, що принц вже не може допомогти своїм людям, і що смерть некроманта нічого не змінить. Не слухаючи його, Артас вбиває Кел’Тузеда, вирушаючи до іншого поселення, Андоралу, яке було центром розповсюдження зараженого зерна. Там він дізнається, що зерно вже було розіслане по всіх містах, в тому числі і до Стратхольму, друге за величиною місто Лордерону. Артас і Джайна потрапляють в облогу. З усіх боків на місто нападають орди живих мерців, однак вчасно прибувши, Утер зі своєю кавалерією рятує героїв.

Розгніваний Артас і Джайна з усіх сил мчать до Стратхольма, проте дорогою їх зупиняє Пророк і радить вести своїх людей на Калімдор. Втім, Артас не слухає Пророка. На підступах до Стратхольму принц розуміє, що все місто уражене чумою. Він віддає наказ своїм військам убити всіх мешканців. Утер відмовився виконувати такий наказ, залишивши запального принца. Джайна також не могла дивитись, як майбутній король вбиває свій народ. Артас зі своїми вірними воїнами увійшов до Стратхольму та методично, квартал за кварталом, почав убивати мешканців – заражених та незаражених. Тоді Артас і зустрів Малгануса, одного з повелителів жаху, побачивши у ньому головне зло та причину цього жахіття. Однак Малганус не був налаштований битися з Артасом, його метою було заманити юного принца в Нордренд. Малганус сказав, де його шукати, і втік із зруйнованого Стратхольму.

Blizzard-фэндомы-Warcraft-art-Warcraft-2993142

Артас, палаючи жадобою помсти і не розуміючи, що потрапив у пастку, із військом вирушає на північний материк, де зустрічає Мурадіна Бронзоборода, принца Стальгорну та колишнього наставника. Мурадін розповідає Артасу, що шукає тут магічний меч Фростморн (Крижана Скоброта), який дає своєму власнику надзвичайну силу. Артас і Мурадін вирішують допомогти один одному, однак з Лордерону прибуває гонець із посланням від короля, який наказує повертатися назад. Артас, обурений таким наказом, вирішує з допомогою найманців-огрів та тролів знищити власні кораблі, щоб не дати можливості своїм військам відступати. Після виконання завдання принц звинувачує у скоєному найманців, вбиваючи їх. Мурадін був шокований вчинком Артаса, однак зберіг його таємницю.

war_craft_frozen_throne_arthas_menethil_horn_hd-wallpaper-352210

Виявляється, що сил армії Лордерону не вистачить, щоб атакувати форт, де засів Малганус, тому Артас з Мурадіном вирушають на пошуки меча, який може допомогти їм у майбутній битві. Герої знаходять печеру, в якій знаходиться меч, однак в них на шляху став вартовий, котрий, за його словами, намагається вберегти не меч від них, а їх – від меча. Позбувшись духа, Артас і Мурадін заходять до печери та знаходять проклятий меч. Проте Артасу вже було начхати на прокляття, він був готовий на все, щоб здійснити свою помсту. Крига, якою був вкритий меч, розлетілася у різні боки, і одна з частин серйозно поранила Мурадіна. Артас взяв до рук меча і тут-таки підпав під його владу, залишивши свого старого друга помирати.

Повернувшись до табору, Артас повів війська в бій. Із Фростморном у руках принц проходив через ряди армії мерців, немов ніж крізь масло. Малганус, побачивши Фростморн в руках Артаса, зрадів, сказавши йому, що тепер він один з них. Однак Артас підняв свій меч та одним потужним ударом убив повелителя жаху. Таким чином, Нер’Зул руками Артаса позбувся одного зі своїх тюремників.

14Після битви Артас залишив своє військо. Він чув у голові голос – голос Нер’Зула, який говорив з Артасом через меч. Принц вирушив у безкрайні крижані пустелі Нордренду, де врешті і загинув – але не повністю. Артас переродився у лицаря смерті, підконтрольного Нер’Зулові.

По прибутті в Лордерон, Артаса зустріли як героя, не уявляючи, яку загрозу він тепер несе. Принц увійшов у тронний зал і, схиливши коліно перед батьком, безжалісно його вбив одним помахом Фростморну.

Після смерті свого старого короля Лордерон поринув у хаос, люди не розуміли, що відбувається, а військам не було від кого отримувати накази. Артас також був трохи розгублений, королем його ніхто не визнав, і лицар смерті безцільно бродив по власних землях до зустрічі з Тікондрусом – іншим повелителем жаху, в якого було нове завдання для принца. Лицар смерті зрозумів, що його призначення – служити королю мертвих.

b6032680c4c9Першою справою Артасу треба було відновити Культ Проклятих – секту, яку створив Кел’Тузед. Лицар із завзяттям взявся за виконання поставленого завдання, хоча сам нещодавно й убив некроманта. У пошуках членів культу Артас практично повністю вирізав ще одне містечко Лордерону. Після того, як Культ Проклятих було відроджено, Тікондрус наказав Артасу оживити Кел’Тузеда. У цей момент дух некроманта почав говорити з Артасом та радив не довіряти Тікондрусу й іншим повелителям жаху, оскільки вони не служать Нер’Зулу, а виконують роль його тюремників.

Щоб оживити Кел’Тузеда, необхідно було віднести його рештки у північні землі Кель’Талас, батьківщину вищих ельфів. В ельфійському місті Сільвермун знаходилася святиня – Сонячний Колодязь, потужне джерело магічної сили. Однак тіло Кел’Тузеда невпинно розкладалось, і, щоб довезти його до Сонячного Колодязя, Артасу була потрібна спеціальна урна. За збігом обставин, якраз в такій знаходились рештки батька Артаса – Теренаса Менетіла. Лицар смерті повів свою нежить на могилу короля, яку захищав Утер з іншими паладинами. Сил лицарів світла не вистачило, щоб врятувати могилу свого короля. Не вистачило їх і для того, щоб врятувати свої життя. Так зустрів свій кінець легендарний паладін Утер, від руки свого колишнього учня.

sylvanas_windrunner_by_davebrush-d627gs9Помістивши рештки Кел’Тузеда в королівську урну, армія мертвих рушила на північ в землі Кель’Талас. Вищі ельфи стали на захист своїх земель та Сонячного Колодязя. Однак ельфів було занадто мало і, не дивлячись на хоробрість захисників Сільвермуна, нежить не зустріла серйозного супротиву. Однією з таких захисників була Сильвана Вітрокрила, яка своєю впертістю та хоробрістю нагадала духу Кел’Тузеда самого Артаса. Проте, самої хоробрості було замало, і Сильвана загинула від рук Артаса, який після вбивства вирішив воскресити її для служіння королю мертвих та перетворити на банші.

Використавши магічну енергію Сонячного Колодязя, Артас оживляє Кел’Тузеда, який перероджується на ліча. Нектромант повідав Артасу, що це все частина плану Нер’Зула, що він передбачив смерть Кел’Тузеда, і що сам король мертвих – лише інструмент в руках демонів Палаючого Легіону.

wow-the-burning-crusade-by-jian-guo

Наступним кроком Артаса і Кел’Тузеда було встановити зв’язок із демонами. В головному таборі орків з клану Чорного Каменю знаходився портал, через який можна було викликати проекцію демона Архімонда, щоб отримати подальші накази. Армія мертвих знищила орків, і через портал в таборі Архімонд повідомив, що Легіон готовий до вторгнення. Кел’Тузеду потрібно було лише відкрити новий портал. Для цього лічу необхідна була Книга Медіва, яка зберігалася в місті магів – Даларані.

2496966На підступах до Даларану Артаса і його армію зустрічає архімаг Антонідас, який з іншими магами створив ауру, що знищувала будь-яку нежить, яка заходила в місто. Однак аура діяла не миттєво, а поступово, і армії мертвих вдалося звільнити в Даларані огрів, големів та інших магічних істот, на яких аура не діяла. Големи знищили магів, що підтримували ауру, і орда живих мерців увійшла в Даларан. Кел’Тузад викрав Книгу Медіва і неподалік міста почав ритуал із відкриття демонічного порталу.

_wow.gamepedia.com_8_8d_Archimonde_the_Defiler.jpg_ae6a5e36276f6a2246f68544326d322aОб’єднані сили вцілілих Даларану і Лордерону виступили проти Артаса і його війська, однак сили демонів, що прибували через портал, перехилили баланс сил на сторону армії мертвих. Врешті-решт, портал було відкрито остаточно, і основні сили Палаючого Легіону вторглися в Азерот, не залишаючи його захисникам жодних шансів. Один із лідерів Легіону, Архімонд, заявив, що Нер’Зул більше не потрібен, і армію мертвих він передає під командування Тікондруса. Артас був шокований цією новиною, однак Кел’Тузед його заспокоїв, запевняючи, що король мертвих передбачив і це. Щоб показати свою могутність, Архімонд демонстративно знищує Даларан, і північні королівства поринають у хаос і відчай.

Тим часом, на іншому кінці світу юний вождь Тралл вів свою Орду назустріч долі, але про це – у наступній частині OpenHistory.

 

Віталій Забусик
Віталій Забусик @Fantom | Оглядач, блогер, хардкорний геймер, генератор ідей, невиліковний оптиміст.
Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *