OpenHistory [Warcraft] Частина 2

w-history-6

OpenHistory [Warcraft] Частина 1 – Orcs & Humans

Продовження Варкрафту вийшло вже через рік після релізу першої частини. Це перший і останній випадок, коли Blizzard так швидко випускають продовження гри за такий короткий термін. Тим не менш, цей рік розробники не протирали штани, а створили гру, яка набагато перевершила оригінальний Warcraft. Як ви вже могли здогадатися, у цій частині OpenHistory мова піде про Warcraft II: Tides of Darkness.

Орки перемогли людей, захопили королівство, зруйнували його столицю – Штормвінд. Андуїн Лотар і Кадгар після вбивства Медіва, вибравшись з вежі Каражан, побачили тільки смерть та руїни рідного міста, однак боротьба на цьому не завершилась. Герої та вцілілі мешканці разом із залишками війська людей відступили до північних королівств.

horde_800x600410b01fMy4Тим часом орки повністю захопили південний материк, почавши збільшувати військову потужність. З рідного світу орків Дренор до Орди приєднались клани огрів. Також орки уклали союз із тролями, що були вкрай злі на людей та ельфів, котрим вони програли війну майже три тисячі років тому.  Гобліни, кращі інженери Азероту, забезпечували Орду своєю технікою та винаходами. Так Орда здобула нових могутніх союзників у подальшій війні за Азерот.

video games world of warcraft weapons fantasy art artwork yaorenwo 1440x900 wallpaper_www.wallpaperfo.com_67Андуїн Лотар повідав королям північних земель, на що здатна Орда, – вони не спиняться, поки весь Азерот не згорить у полум’ї війни. У цей момент сталась одна з найважливіших подій в історії Азероту – було створено Альянс, до якого увійшли майже всі північні королівства людей, дворфи, гноми та ельфи. Таким чином, сили Орди та Альяну зрівнялися.

картаТак як північні та південні землі були розділені морем, Орді довелося будувати флот та вчитися воювати на воді. Орки кинулися підкоряти нові землі, проте це виявилося не так легко, як під час Першої Війни. По-перше, Альянс був готовий до бою та оборони власних земель; по-друге, його об’єднані сили були значно сильнішими, ніж одне південне королівство; по-третє, Орда не мала досвіду морського бою, тому не могла ефективно воювати на воді. Окрім того, Темний Портал був вже далеко від лінії фронту і нові підкріплення з Дренору йшли дуже довго. Орда і Альянс опинились в патовій ситуації, коли одні були не в змозі захопити нові землі, а інші не могли піти в контрнаступ, бо ворог був занадто сильним у ближньому бою. Командування Альянсу вирішило оборонятися та чекати слушного моменту для контрнаступу.

90d6749fda6a0df2dad332c1624c9980Горезвісний орк Гул’Дан, якому Саргерас обіцяв безмежну владу та могутність, взяв значну частину війська та залишив поле бою. Гул’Дан розумів, що війна з Альянсом може затягнутись на довгі роки, що в його плани ніяк не входило, тому, не дивлячись ні на що, він вирушив на пошуки могили титана. Для цього чорнокнижник за допомогою магії підняв острови з морського дна, відкривши гробницю Саргераса. Проте ні залишків титана, ні джерела могутності він не знайшов, однак натомість знайшов демонів, які сиділи там тисячі років й розірвали Гул’Дана на шматки.

daelin_proudmore_aka_kunkka_by_unrealsmoker-d3a9s34Вождь Орди Огрім Думхаммер дізнався про зраду Гул’Дана. Взявши залишки війська та флоту, він відправився провчити чорнокнижника та його орків-відступників, залишивши невеликі гарнізони орків в захоплених Ордою містах. Це була найкраща можливість Альянсу вибити загарбників з окупованих земель. Після того, як основне військо Орди розправилось зі зрадниками та поверталося на материк, настав переломний момент у Другій Війні. Флот Орди зі значними силами війська на борту нарвався на флот Адмірала Праудмура, який з легкістю відправив на дно всі кораблі орків. Тим часом люди дізналися, що в їхніх рядах також завівся зрадник. Королівство Альтерак ще від початку війни таємно співпрацювало з Ордою, забезпечуючи її інформацією, диверсіями та саботажем на території Альянсу. Оскільки Альтерак знаходився практично в центрі підконтрольних людям земель, Альянс доволі швидко покарав зрадників, повністю зруйнувавши королівство.

2tG

Основне військо і флот орків лежало на морському дні, Орда ще ніколи не була настільки ослаблена. Альянс усіма силами кинувся в бій, відтискаючи Орду до самого Темного Порталу. Сили Орди укріпилися біля Піку Чорної Гори, де і відбувся останній бій. Вождь Огрім Думхаммер викликав Андуїна Лотара на переговори, з яких останній так і не повернувся. Історики Альянсу стверджують, що Лотар був підло вбитий орками, а письмена орків говорять про те, що між Огрімом та Лотаром відбувся чесний двобій. Так чи інакше, воїни Альянсу, обурені смертю свого командира, з праведним гнівом у серці кинулися на барикади Орди. Однією потужною атакою вони вибили орків до Темного Порталу, через який більшість втекла назад у Дренор. Ті з орків, яким пощастило менше, опинилися в полоні в людей, будучи змушені відбудовувати зруйновані міста як раби. Хоч деякі орки і вели партизанську війну, однак великої загрози вони не несли.

Khadgar_WodМаг Кадгар зруйнував Темний Портал, однак він розумів, що з іншого боку портал досі функціонує, тому вторгнення орків в Азерот може незабаром повторитися. Кадгар наказав побудувати фортецю біля руїн порталу, щоб її вартові день і ніч спостерігали за порталом, ставши першою лінією оборони у випадку його повторного відкриття. Так закінчилася Друга Війна, орки були повністю розбиті, а Азерот здобув сильну армію у вигляді об’єднаних сил Альянсу. Орда не впоралася з поставленим завданням, захисники Азероту були сильні як ніколи, і вторгнення Палаючого Легіону відклалось на невизначений термін. Поки люди святкували перемогу, по ту сторону порталу орки готувалися до чергової війни. Але про це у наступній частині OpenHistory.

Warcraft II: Tides of Darkness дала змогу гравцям подивитись на події Другої Війни як зі сторони Орди, так і зі сторони Альянсу. Однак, на відміну від першої гри Orcs & Humans, канонічною вважається саме кампанія Альянсу. Сюжет, як і раніше, був поданий у вигляді брифінгів перед місіями, а час від часу показували коротенькі ролики.

342089-ss04

В геймплейному плані Warcraft II вийшов на дві голови кращим за свого попередника. Розробники врахували та виправили всі недоліки оригінальної гри, додавши чимало чудових нововведень. Процес будівництва позбувся докучливих доріг, які треба було постійно прокладати, щоб зводити нові будівлі. Як і раніше, робітникам доводилося збирати ресурси, яких цього разу було вже три. До звичних золота та дерева додали ще нафту, яку видобували морські юніти, котрі стали одним із нововведень. Тепер гравцям доводилося будувати порти і створювати флот, бо хто контролює море – той контролює родовища нафти.

В основному, юніти Орди і Альянсу залишилися абсолютно однаковими, тільки з іншими спрайтами. І знову ж, різниця полягала тільки в магії. Окрім морських юнітів з’явилися і повітряні, а також транспорт, який швидко доставить бійців на поле бою. Самі ж баталії стали значно масштабнішими та динамічнішими. Нові юніти як і Лицарі, Огри, Підривники, вносили нові нотки у геймплей гри, а керувати загонами юнітів стало значно зручніше. Тепер рамкою можна було виділяти до дев’яти юнітів за раз. Також одним з нововведень стали герої. Герой на полі бою ніс велику загрозу для суперника, оскільки мав більший запас здоров’я і сили, а також володів магією.

Завдання вирізнялись оригінальністю, і, хоч спочатку гравців в примусовому порядку будуть вчити основам будівництва бази, найму юнітів та керування арміями, згодом місії суттєво відрізнятимуться. Також новинкою стало те, що в деяких місіях за Орду доведеться воювати з орками, а в місіях за Альянс – з людьми.

Warcraft II: Tides of Darkness свого часу став буквально ідеальною RTS. У ній було чудово все: цікавий сюжет і хороший збалансований геймплей, красива графіка, яка завдяки своїй стилістиці не може застаріти. Саме ця гра привабила тисячі геймерів до світу Варкрафт у далеких 90-х, і саме ця гра викликає в них сльози ностальгії сьогодні. Але нема чого сльози пускати, Warcraft II чудово працює на сучасних системах і можна запросто повернутись у цей чудовий всесвіт Воєнного ремесла.

Події Warcraft II: Tides of Darkness скоріш за все будуть показані в другій частині фільму – Warcraft, а мої враження від першої ви можете глянути тут.

OpenHistory [Warcraft] Частина 3 – Beyond the Dark Portal

 

Віталій Забусик
Віталій Забусик @Fantom | Оглядач, блогер, хардкорний геймер, генератор ідей, невиліковний оптиміст.
Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Neleg@l
    Neleg@l • 13.06.2016 18:54

    От і друга частина не забарилась) ще б фільм так само швидко випустили…

    • Віталій Забусик
      Віталій Забусик • 14.06.2016 21:39

      Не знаю як фільм, але блог ОпенХісторі Варкрафт будуть виходити до кінця літа.

      • Neleg@l
        Neleg@l • 15.06.2016 08:00

        Гарна новина) невже так багато інформації по всесвіту?

        • Віталій Забусик
          Віталій Забусик • 15.06.2016 17:00

          Інформації настільки багато, що все це діло можна було б розтягнути до нового року. Я намагаюсь максимально скоротити і зрозуміло це подати, без лишніх подій та імен персонажів, які не зіграли дуже важливої ролі у історії Азероту. Орієнтовно буде 7 частин, остання буде присвячена World of Warcraft.

          • Neleg@l
            Neleg@l • 16.06.2016 08:16

            Зрозуміло) Чекаємо…

  • Дмитро Зозуля
    Дмитро Зозуля • 15.06.2016 11:40

    Клас, почитав-згадав юність)
    Та й взагалі, історія цікава. Мені тільки колись запам’яталось, що вона хороша, але читаючи наново розумієш логічність і епічність подій.

  • Tar • 23.06.2016 23:33

    З нетерпінням чекаю продовження!