НОВИНИ

Тільки найцікавіше

Новий трейлер та системні вимоги Star Wars: Battlefront II

Після доволі вдалого запуску Star Wars: Battlefront в 2015-му студія DICE врахувала всі побажання гравців і цього разу обіцяє ще кращу гру по Зоряним війнам. Про це йдеться в останньому трейлері Star Wars: Battlefront II, де якраз порівнюється кількість контенту обох ігор. Нова частина матиме значно більше локацій, ігрових персонажів-героїв та різноманітних засобів пересування (причому як наземних, так і повітряних).

А також на офіційному форумі Star Wars: Battlefront II оголосили системні вимоги для гри, адже вже з 4 жовтня розпочнеться бета-тест гри для тих, хто зробив передзамовлення і з 6-го – для всіх інших охочих. Дане тестування триватиме до 9-го жовтня. Тож системні вимоги:

  • Мінімальні:
  1. Операційна система: 64 бітні Windows 7,8.1 або 10;
  2. Процесор: AMD FX-6350/ Intel Core i5 6600K;
  3. Оперативна пам’ять: 8 Gb;
  4. Відеокарта: AMD Radeon HD 7850, 2Gb/ Nvidia GeForce GTX 660, 2Gb;
  5. DirectX: версія 11;
  6. Місце на жорсткому диску: 15 Gb.
  • Рекомендовані:
  1. Операційна система: 64 біт Windows 10;
  2. Процесор: AMD FX-8350 Wraith/ Intel Core i7 6700;
  3. Оперативна пам’ять: 16 Gb;
  4. Відеокарта: AMD Radeon RX 480, 4Gb/ Nvidia GeForce GTX 1060, 3Gb;
  5. DirectX: версія 11.1;
  6. Місце на жорсткому диску: 15 Gb.

Нагадаємо, реліз Star Wars: Battlefront II відбудеться 17 листопада цього року для PC, PS4 та Xbox One.

Sony виготовила справжні платинові кубки для найвправніших Platinum Hunters

Восени австралійці зможуть взяти участь у змаганні PlayStation Plus Platinum Hunters організованому компанією Sony. Потенційним учасникам необхідно отримати “платину” (відкрити всі можливі досягнення) в певних іграх, опублікувати скріншот в соціальних мережах і додати хештег #PlusPlatinumHunters, аби мати шанс отримати справжній кубок. Такі особливі трофеї компанія розробила аби заохотити найбільш цілеспрямованих гравців.

Всього трофеїв буде чотири – за досягнення відкриті в іграх, дати релізів яких припадають на цю осінь. Першою грою в змаганні стане FIFA 18, за нею настане черга Gran Turismo Sport, а потім Call of Duty: WWII. Четверту гру компанія оголосить згодом.

Конфлікт Ubisoft-Vivendi 1:0

Ubisoft уже понад рік активно заявляють про своє бажання залишатися незалежними, і поки що рада акціонерів їх цілковито підтримує. Впродовж останнього засідання, рада ухвалила всі необхідні для цього резолюції. На разі Vivendi володіє близько 27% акцій Ubisoft, а тому загроза об’єднання досі існує – це було основним питанням порядку денного, але наразі стратегія поведінки акціонерів спрямована на збереження незалежності Ubisoft. Водночас, медіа-конгломерат заявляє, що не має ніякого наміру вороже поглинати студію. Хоча такі самі заяви були перед захопленням Gameloft.

Ів Гільмо заявив, що така підтримка від акціонерів надихає їх на подальший розвиток та збільшення цінності компанії завдяки утриманню позицій на ринку серед провідних розробників відеоігор.

“Ігрова компанія не може розвиватись в медіа-конгломераті. В нашій сфері роботи незалежність потрібна щоб ризикувати, бути інноваційними. Це не відповідає принципам роботи Vivendi” – Ів Гільмо.

Актори озвучки перемогли студії

Ігрові студії готові погодитись на умови і домовитись з гільдією американських акторів про припинення страйку. Впродовж майже року актори боролись за кращі умови праці для себе. І ось вони домоглись збільшення бонусів за роботу, а також отримання оплати ще до релізу гри. При тому профспілки будуть нести додаткову відповідальність. Нова угода набуде чинності з жовтня, що дозволить акторам повернутись до озвучування персонажів.

Найбільшим резонансом страйку стала відмова Ешлі Берч озвучувати Хлоі у Life is Strange: Before the Storm.

Оцінки Ruiner

Вихідці 2-х відомих польських студій Techland та CD Project Red нарешті зарелізили топ-даун шутер в антиутопічній Азії 2091-го року. Впродовж всієї розробки – cтудія Devolver, наголошували, що гра не має жодного відношення до кіберпанку, тим не менш саме неонові тона, такі близькі антиутопії майбутнього, переважають у грі. Оцінки гри виявились неймовірно різноманітними:

  • AusGamer – 9.2/10
  • Destructoid – 9/10
  • GameSpew – 90/100
  • PC Gamer – 84/100
  • GamesRadar – 4/5
  • Gamespot – 8/10
  • Game Informer – 7/10
  • IGN – 6/10

Реліз Ruiner відбувся 26-го вересня для користувачів PC, PS4 та Xbox One.

Оцінки Total War: Warhammer II

Компанія Creative Assembly вже майже готова до релізу сиквелу “тотальної війни” у всесвіті фентезійного Warhammer. А так як заборона на публікацію оцінок вже знята, то можна і рішення дізнатись, і самостійно для себе вирішити чи настав час для захисту світу від появи хаосу.

  • Eurogamer – Рекомендовано
  • CG Magazine – 9.5/10
  • PC Gamer – 92/10
  • IGN – 9.1/10
  • PCGamesN – 9/10
  • Trusted Reviews – 4/5
  • XGN – 8.5/10
  • TheSixthAxis – 8/10

Реліз Total War: Warhammer II відбудеться 28-го вересня ексклюзивно для користувачів PC.

В Code Vein не можна змінити рівень складності

Аби змусити гравця справді працювати над своїм персонажем, в рольовому екшні Code Vein будуть обмеження на зміну рівня складності. Гра спроектована так, аби кожен раз кидати гравцеві виклик. Саме з цієї причини розробники повністю прибрали можливість переключитися на легший рівень. Про це представники компанії Bandai Namco розповіли на виставці TGS 2017. Замість цього, розробники дозволили гравцеві вільно змінювати характеристики свого персонажа, таким чином підлаштовуючись під ситуацію.

Code Vein  – це гра, що розповідає про “привидів”-вампірів із надприродніми можливостями, які вирушають у захопливу подорож з метою пошуку відповідей на головні життєві питання. Реліз гри запланований на 2018 рік для PS4, Xbox One та PC.

Перші відомості про Ataribox

Ще в червні Atari, компанія-ветеран з розробки консолей, оголосила, що збирається повернутися на ринок із новим пристроєм – Ataribox. Уже з’явилася перша конкретна інформація стосовно її ціни та технічних особливостей.

Консоль буде оснащена процесором AMD, з графікою Radeon та використовуватиме Linux. Творець консолі Фергал Мак розповів, що головний акцент компанія робить на збільшенні свободи гравця у користуванні консоллю, адже багато гравців надають перевагу гнучкості PC. Використовуючи Ataribox, гравець зможе вільно налаштовувати інтерфейс. Окрім того, Мак заявив, що консоль уникатиме незручних обмежень, як от закриті магазини контенту, звичних для інших консолей. Так, гравці матимуть доступ до уже наявних у них ігор, навіть якщо ті від інших контент-провайдерів.

Фінансування розробки забезпечуватиметься коштами зібраними впродовж краудфандингової кампанії на Indiegogo. Atari пояснили, що вибрали саме цей ресурс завдяки його зорієнтованості на просування технічних продуктів, а також можливості залучення зацікавлених з усього світу.

Орієнтовна ціна Ataribox коливатиметься між $250 та $300. Оскільки кампанія зі збору коштів буде запущена цієї осені, дата презентації очікується навесні 2018-го року.

Steam офіційно додасть гривню

Платформа Steam додасть нові валюти для покупки ігор, однією з яких стане українська гривня. Про це повідомила студія Brightrock Games, посилаючись на лист, отриманий від керівництва Steam.

Brightrock Games повідомила, що, крім гривні, платформа введе ще десять валют, серед яких польський злотий, казахське тенге, австралійський долар та інші. Зміни відбудуться в рамках оновлення матриці ціноутворення, яку проводить Steam.

Розробники не повідомили, коли з’являться нові валюти, але відзначили, що це може статися «в найближчі тижні». «Зміни схвалені Valve, але якщо зараз ви не бачите нову валюту, то, ймовірно, компанія ще не провела офіційний запуск або чекає інших розробників», – додали в Brightrock Games.