НОВИНИ

Тільки найцікавіше

Bloodstained: Ritual of the Night – та нащо нам той Wii U

Вчора Коджі Ігараші (Koji Igarashi) в оновленні на Kickstarter написав, що Bloodstained змінить одну з цільових платформ, а саме Wii U, на користь нещодавно випущеної та мега-популярної Nintendo Switch. Свій вибір він обгрунтував тим, що коли гра тільки планувалась Wii U була на пікові популярності, а зараз часи змінились, і вона відходить у забуття. Як пише сам Ігараші:

“Зміни привели за собою купу труднощів, зв’язаних з отриманням необхідної підтримки від виробника “заліза”. Все це призвело до того, що ми відмовились від розробки Wii U-версії гри на користь версії для Nintendo Switch“.

Слід нагадати, що самі Nintendo в січні повідомили ігрову спільноту про те, що Legend of Zelda: Breath of the Wild – це остання гра, яку вони випустили на Wii U.

В тому ж оновленні Коджі Ігараші вибачався за дану ситуацію, а  також попросив гравців зрозуміти їх вибір. Натомість компанія Fangamer, що адмініструє кампанію гри на Kickstarter-i запропонувала тим підтримавшим, хто хотів отримати версію Bloodstained для Wii U, вибрати будь яку іншу платформу для якої ведеться розробка (PC, PlayStation 4, PlayStation Vita або Xbox One), чи повернути вкладені кошти, надіславши відповідний запит до 20 квітня.

Bloodstained: Ritual of the Night має вийти в першій половині 2018.

Масивне оновлення в Dark Souls III

Перед виходом останнього доповнення The Ringed City для Dark Souls III, студія From Software вирішила включити в гру підтримку PlayStation 4 Pro. Також на цій консолі збільшиться частота кадрів до рівня в 60 FPS. Крім того патч додасть в гру 2 PVP арени, де зможуть змагатися власники Season Pass-ів.

Багато змін також в балансі Dark Souls, наприклад в оновленні важка броня буде краще захищати, але збільшиться її вага, та ще багато різних незначних змін. Зрозуміло, що одна із основних цілей патчу – це підготовка гри до виходу останнього доповнення The Ringed City.

Оновлення стане доступним для власників PC-, PlayStation 4– та Xbox One-версій гри 24 березня. Повний перелік змін наведений тут.

Нагадаємо, що DLC The Ringed City виходить 28 березня.

Red Dead Redemption в GTA V

Поки Rockstar Games займаються розробкою Red Dead Redemtion 2, невеличка  групка фанатів ентузіастів .White вирішили перенести світ першої частини в GTA 5. Проект отримав “неочікувану” назву Red Dead Redemption V. В цілому над модифікацією працюють 8 людей, і як повідомив головний програміст проекту Mr.Leisurewear,  більша її частина вже готова. Запуск бета-версії готується на літо, тоді ж з’являться нові скріншоти та трейлери. Команда проекту пообіцяла, що в доповненні буде мультиплеєрний режим та деякі графічні покращення.

Нагадаємо, що Rockstar планує вихід Red Dead Redemption 2 восени 2017 на PlayStation 4 та Xbox One, а ось PC-гравці знову залишились поза увагою.

Сила музики в новому трейлері Get Even

Олів’є Дерів’єр, автор саундтреків до «Remember Me» і Assassin’s Creed IV: Freedom Cry, лауреат премії Міжнародної асоціації музичних критиків, прозваний MTV «зірвиголовою-еклектиком ігрової музики», вже більше десяти років створює музичний супровід до анімаційних і ігрових фільмів та відеоігор. Він широко відомий як своїм талантом композитора, так і новаторським поєднанням музики з самим ігровим процесом.

Своєю останньою роботою, саундтреком до психологічного трилера Get Even, створеного польської студією The Farm 51, Дерів’єр знову змінює традиції індустрії і підвищує інтерактивність гри за допомогою музики.

Для кращого залучення гравця до багатовимірного ігрового сюжету Дерів’єр створив сувору, емоційну музику, яка в реальному часі генерується рушієм гри відповідно до прикмет ігрового ландшафту і в тому-таки реальному часі відображає дії гравця.

«Завдяки використанню MIDI, що працює в реальному часі, записуванню живих музикантів з ефектом присутності та інших фокусів з аудіо, ігрове середовище перетворюється в оркестр, який чекає свого диригента. Будь-який об’єкт в ньому стає потенційним інструментом».

Реліз гри Get Even для PlayStation 4, Xbox One і ПК очікується вже 26 травня. Дізнатися про гру більше можна на сайті.

Новий трейлер Injustice 2: знайомство з Cheetah

На офіційному Youtube-каналі файтингу Injustice 2 вийшов новий трейлер персонажа Гепард, чию появу в грі студія NetherRealm анонсувала ще в лютому. За традицією в ролику показали основні удари героїні, деякі комбо і, звичайно ж, супер-удар.

Вихід Injustice 2 намічений на 16 травня цього року на Xbox One і PS4.

16бітний трейлер Mass Effect: Andromeda

Як би виглядала Mass Effect: Andromeda, вийшовши 20 років тому для консолі SNES?
Саме таке питання собі поставили автори цієї 16-бітної адаптації трейлера останньої частини Mass Effect, яка, до речі, вийшла сьогодні на всіх основних платформах сучасного покоління: PC, Xbox One та PS4.

Battle Princess Madelyn вже зібрала подвійний бюджет на Kickstarter

Causal Bit Games розпочали збір коштів на свою гру про дівчинку-лицаря всього тиждень назад і вже зібрали вдвічі більше суми, ніж вони просили з самого початку!

На момент написання новини Battle Princess Madelyn зібрала CA$ 122395 (канадських доларів), а до закінчення Kickstarter-кампанії лишилося ще 25 днів, за які розробники хочуть зібрати ще більше коштів і пропонують додаткові смаколики, як-то нові вороги, секретний рівень та багато іншого.

Цей духовний послідовник Ghosts N Goblins викликав доволі непоганий резонанс та запав в душу навіть нам, редакції OPENGAMER. До речі, запис нашого стріму ви можете переглянути нижче:

Сюжетне доповнення до Tyranny та неанонсований проект Obsidian

Вже не за горами сюжетне доповнення для ізометричної RPG Tyranny від Obsidian Entertainment.  Про це йдеться у документації SEC, яка нещодавно потрапила в мережу. Там також описано чотири проекти над якими студія працює на даний момент, а саме: Pillars of Ethernity II: Deadfire, адаптація картярської гри Pathfinder Adventures, DLC для Tyranny та неанонсований проект, що готується спільно з іншим видавцем.

Більше відомостей поки що не розкрито,тож залишається чекати анонса і надіятись, що це буде гра рівня Fallout New Vegas.

Uncharted 4: The Lost Legacy без Нейтана Дрейка

В новому самостійному доповненні Uncharted 4: The Lost Legacy не буде головного протагоніста серії – Нейтана Дрейка, так повідомив сценарист студії Naughty Dog Джош Шерр (Josh Sherr):

“Ми розглядали ідеї щодо включення Нейта в якості другорядного персонажа, але все, що команда намагалась зробити, здавалось зайвим, певно, це тому, що ми все старались пов’язати з Uncharted 4“.

Голова розробників The Lost Legacy Курт Маргенау (Kurt Margenau) додав:

“Ми не збираємось торкатись Нейтана Дрейка в цьому проекті. Зовсім”.

Отож в грі головними героїнями виступають Хлоя Фрейзер та Надін Росс, котрі шукають індійський артефакт під назвою “Бивень Ганеші”. Сам сюжет доповнення розвивається після подій оригінальної гри. Naughty Dog також пообіцяли, що в The Lost Legacy з’явиться найбільший рівень за всю історію серії.

Доповнення виходить в кінці року на PlayStation 4.