Як покращити графіку Assassin’s Creed до рівня Revelations

13 листопада першій грі у всесвіті Assassin’s Creed стукне майже ювілейні 9 років. Попри популярність Еціо Аудіторе, для багатьох фанатів серії найулюбленішим персонажем залишається Альтаїр. Я теж зараховую себе до табору прихильників ібн Ла-Ахада і полюбляю час від часу згадувати приємні моменти першої частини, і сумні з Revelations. Однак, сьогоднішня стаття не покликана просто активувати спогади, навпаки, я спробую оновити їх завдяки модифікації Overhaul 2016, що підвищує рівень графіки Assassin’s Creed до рівня Revelations.

Як відомо в Revelations Еціо Аудіторе прагнув знайти священні скрижалі, які оберігають бібліотеку асасинів в Масіафі. Коли Еціо знаходив бажані артефакти йому відкривалися спогади Альтаїра, які були не просто нарізкою відео, а цілісною частиною ігрового процесу. Повернення до джерел прийшло до вподоби геймерам настільки, що користувач найбільшої бази модів ModDB під ніком hecumarine вже більше 2-ох років працює над переносом текстур з Revelations до оригінальної гри, щоб надати їй свіжості і краси. Кілька днів тому модер випустив Assassin’s Creed Overhaul 2016, що містить в собі всі напрацювання автора за весь час і додає нові текстури.


Assassin’s Creed overhaul Final version trailer – Mod DB

На днях я завантажив Assassin’s Creed і накотив поверх Overhaul 2016, повний розмір модифікації займає 375 мб. Ставиться легко і не вимагає ніяких танців з бубном чи викликання духа Альтаїра для активації, єдиний недолік те, що мод не сумісний з DirectX 10 від чого оригінальна версія гри без модифікації моментами виглядає краще. Перше, що кидається в очі – зміна скінів npc, нове вбрання виглядає краще з більшими елементами одягу. Друга вагома зміна – перероблене освітлення і саме тут можна посперечатися, де воно виглядає краще. Справа в тому, що кольорова гама в Revelations значно світліша за Assassin’s Creed 1 і від цього освітлення втрачається похмура атмосфера першої частини. Автор боровся з цією проблемою весь час роботи над Overhaul, навіть кілька разів перероблював текстури міст, але все ж нове освітлення може не сподобатись прихильникам атмосфери безвиході Assassin’s Creed.

Інструкція з інсталяції моду

1. Скачати останню версію моду тут.
2. Розпакувати архів, краще це зробити в теці з грою створивши нову, наприклад:
[ЖД, на який встановлена гра]:/Steam/SteamApps/common/Assassin’s Creed/Modifications/
3. Розпакувати Texmod.exe та скопіювати до кореневої теки гри з exe’шниками
4. Видалити AssassinsCreed_Game.exe.
5. Переіменувати Texmod.exe на AssassinsCreed_Game.exe
6. Запустити гру через Steam.
7. Клацнути на значок теки  під заголовком “Target Application”.
8. Вибрати AssassinsCreed_Dx9.exe
9. Клацнути на значок теки в “Select Package”. Обрати розархівований файл – Assassin’s Creed Overhaul 2016 Full Version.tpf, за бажанням додати інші модифікації в теці “Optional Plugins”.
10. Натиснути Run і грати.

[collapse]

В Overhaul 2016 hecumarine подвоїв роздільну здатність деяких текстур з 512×512 до 1024×1024, особливо це помітно у текстурах вогню і диму. Якщо ви зіштовхнулись з проблемою відсутності вибору згладжування в налаштування гри, то це не проблема моду, оскільки гра блочить можливість вибору мультисемплингу, якщо встановлена висока роздільна здатність. Щоб обійти цю проблему, треба знайти файл Assassin.ini, що розташований в C:\Users\***YourName***\AppData\Roaming\Ubisoft\Assassin’s Creed і змінити показник Multisampling=0 на потрібний: 1 = 2xAA, і 2 = 4xAA. Правда порівняльні скріншоти зроблені з вимкненим згладжуванням.

Ліворуч – оригінальна версія, праворуч – Overhaul 2016

Як видно зі скрінів різниця між стоковою версією і Overhaul дуже помітна. І хоча Overhaul 2016 – це фінальна версія моду, хто-зна чи автор не візьметься дороблювати її знову, оскільки він вже розповідав, що Overhaul 2015 стане останнім оновленням.

Ви можете запитати, навіщо всі ці зусилля? Хіба фінальної версії недостатньо? Я думав так само, але коли я вперше збільшив роздільну здатність текстур, я побачив величезну різницю, що мотивувало мене продовжити роботу над модом. Мало того, я також поліпшив багато частинок, виправив безліч потворних речей і додав деякі нові текстури в останній версії. Я навіть кожне місто проаналізував і поліпшив атмосферу ще більше. Навіть кольорова гама була перероблена знову, так щоб вам не потрібно було використовувати sweetfx більше.

Паралельно hecumarine працює вже рік над Overhaul для Assassin’s Creed II і вже має перші успіхи. Тут можна скачати дебютну версію, однак я ще почекаю рік-другий і, можливо, повернуся в Італію часів Ренесансу знову (не дивлячись на те, що я вважаю себе чи не найбільшим фаном серії Assassin’s Creed, лише першу частину я пройшов 3 рази, тоді як решту ігор по одному разу – Rogue і Liberation пройшов тільки до половини).

Добре, що у світі існують такі люди як hecumarine, які дарують нове життя улюбленим іграм і часто в них виходить ліпше ніж в самих розробників (привіт Ezio Collection). Якщо вас не відпускає ностальгія за минулими часами запрошую приєднатися до обговорення найулюбленіших моментів серії Assassin’s Creed і почитати мої матеріали про ігри АС. 

Олег Онопрієнко
Олег Онопрієнко twitter @o_odez
Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Дмитро Зозуля
    Дмитро Зозуля • 05.11.2016 23:11

    Скелі і одяг дійсно круто виглядають, але все інше meh

    • SKolomiets
      SKolomiets • 07.11.2016 20:46

      Атмосфера епохи “Хрестових походів” і вау-ефект. Типу я коли перший раз пограв у AC1, то був просто шокований, бо такого ще ніколи не бачив. Який графон! Їзда на конях яка крута! І т.п.
      Пригоди Еціо теж гуд, але вже сприймались не так. Для мене це був просто апгрейд першої частини – стара механіка з новими примочками і сюжетом. До того затягнуто все аж занадто (як на мене).