OpenInterview з GSC


cossacks

Для всіх шанувальників стратегій та українських Козаків, OpenGamer поспілкувався з PR-менеджером компанії GSC Game World. Валентин Єлтишев люб’язно відповів на наші питання та поділився новою інформацією стосовно нових Козаків.

OG: Вітаємо з поверненням! Які були враження після того, як GSC вирішила повернутися до справ, хто був ініціатором повернення?

GSC: Команда, яка зараз працює над грою і була основою повернення GSC у геймдев. А основним ініціатором розробки “Козаків” є теперешній керівник студії – Євген Григорович. Повертатися із проектом Козаки 3 було дійсно дуже приємно, так як більшість команди є великими шанувальниками ігор серії.

OG: Наскільки змінився геймдев за час відсутності компанії на ринку? Вам доводилося пристосовуватися до якихось нових умов чи цей процес адаптації пройшов успішно?

GSC: Насправді ми не зовсім випали з індустрії на цей час. Усі теперешні члени команди Козаків мають великий досвід розробки ігор, і в період, коли студія GSC була зачинена, працювали над іншими проектами. Тому не можна сказати, що нам сильно було потрібно адаптуватися до нових умов. Звісно змінюється ринок, запити користувачів, але ми дійсно вважаємо Козаків дещо грою над часом. Це доводять гравці, якi майже 15 років проводять запеклі мережеві бої з живими суперниками та проти комп’ютера. Тому і схема продажу була вибрана звична нашій аудиторії – купив гру і далі граєш у неї без будь-яких обмежень.

OG: Який ігровий рушій ви використовуєте в Козаках 3?

GSC: У Козаках 3 ми використовуємо рушій власної розробки. Він заснованих на технології OpenGL, що дає чималі переваги у виведенні на екран великої кількості юнітів, тому системні вимоги у грі досить низькі. З кількістю юнітів до 10 тисяч на мапі можна буде нормально грати на комп’ютерах 3-5 річного віку. Використання OpenGL також дозволило простіше розробити Linux та Mac OS версії гри.

OG: Чи планується вихід Козаків 3 на Steam OS?

GSC: Козаки 3 вийдуть на Windows, Mac OS та Linux.

OG: Нещодавно ви розповіли, що Козаки 3 отримують підтримку модів від геймерів, а чи планується подальша підтримка гри від розробників в тому числі новий контент в якості DLC?

GSC: Ми вважаємо підтримку модерів одним із найважливіших напрямків діяльності після релізу. Тому ми даємо модерам потужні інструменти для внесення змін у гру і офіційну підтримку. В якості DLC ми будемо збільшувати, наприклад, кількість ігрових націй, яких всього заплановано зробити 20.

OG: Пам’ятаю в оригінальних Козаках деякі нації мали свої особливості, наприклад Португалія могла будувати порти з гарматами. Чи матимуть Козаки 3 більший діапазон можливостей серед націй?

94Ve5X2wFOo

GSC: Зараз ми повністю сконцентровані на близькому копіюванні усіх особливостей оригінальних Козаків, які вважаємо дуже вдалими. З таким набором ми увійдемо у бета тест, де будуть виявлені усі недоліки та помилки балансу. Також ми зможемо внести зміни i відбалансувати нововведення та доповнення.

OG: Розробники розглядають гру як одиночну чи акцент в першу чергу робиться на онлайн складову?

GSC: Як показує досвід попередніх ігор серії, гра у місії займає менше 5% ігрового часу. Швидко проходять кампанії і далі сотні, а інколи і тисячі годин проводять у багатокористувацьких баталіях та у грі проти комп’ютера на випадково згенерованих мапах. В Козаках 3 ми відтворюємо усі вдалі елементи, що сподобались гравцям.

OG: Чи будуть в грі рівні складності штучного інтелекту, як це було в оригінальних Козаках? Оскільки ера стратегій вже давно позаду і нові геймери можуть зіштовхнутися з труднощами освоєння ігрового процесу.

GSC: Ви праві, що гравці змінилися і дійсно хардкорних стратегів поменшало. Тому для загальної зручності налаштування гри під окремого гравця, ми повернемо рівні складності.

OG: Хто працює над музикою в грі? Ви зверталися до якихось українських колективів?

GSC: Ми працюємо з українським композитором, який повністю задовольняє потреби проекту.

OG: Чи буде попереднє замовлення гри? Якщо так, чого слід очікувати в якості бонусів?

GSC: Так, ми плануємо відкрити попереднє замовлення вже незабаром. Наразі ведемо запеклі обговорення, які саме бонуси мають одержати гравці у цій версії. Буде щось суттєве і цікаве!

o_zss3e7Fao

OG: Окрім Steam, Козаків можна буде придбати в інших цифрових магазинах типу gog?

GSC: Вихід гри на GOG ще обговорюється. Звичайно ж основною платформою продажу буде Steam.

OG: На даний момент компанія займається розробкою Козаків 3, а чи є ще якісь проекти на ранній стадії розробки?

GSC: Ми повністю сконцентровані на розробці Козаків 3 і головним завданням зараз є вчасний реліз добре відполірованої, якісної гри. Тому робіт над іншими проектами ми зараз не ведемо, хоча деякі обговорення, звісно, проходять)


Козаки 3 мають з’явитися на полицях магазинів в кінці цього року, гра матиме кілька локалізацій, серед яких, звичайно, українська. Щоб вчасно отримувати нову інформацію про гру слідкуйте за офіційним сайтом гри та частіше оновлюйте головну сторінку OG

Олег Онопрієнко
Олег Онопрієнко twitter @o_odez
Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Захар Савка

    Ех, випустили б на Андроід – ціни б їм не було. Хоча і так нема, чуваки явно постаралися. Якщо залипатиму в нових козаків як в старих, то прощавай жорстокий світе роки так на півтора

  • Саня Кузьменко
    Sancho_Panda • 23.07.2015 11:37

    Гарне інтерв’ю, підігріває цікавість до гри. Досі не можу натішитися, що GSC повернулися до геймдеву. Обов’язково придбаю Козаки 3 в Стімі. Сподіваюсь, що успіх гри спонукає студії до розробки продовжень інших їхніх відомих ігор. Але й щось нове було б цікаво побачити.

  • Terminator • 23.07.2015 12:43

    Риспект, разрабам только за то что будет игра на Линуксе. Куплю однозначно. Я както в козаки особо не играл не тянуло, но после анонса 3-тих – чёто резко захотелось. Жду релиза.

  • Андрій Коваль

    Гра повинна вийти просто шикарна, а враховуючи, що буде сильна підтримка модерів – бомба, адже комюніті гри – ще ті олдскульщики 🙂

  • Blender • 23.07.2015 14:04

    Вже давно повністю перейшов на цифрову дистрибуцію, але в цьому випадку – лише колекційка!

  • clerik • 23.07.2015 14:08

    Дуже порадувало, що можна буде нормально пограти і на старих залізяках… Бо вже давно перейшов на плойку, а ноут тепер як друкарська машинка 🙂

  • Альмагест

    Всі зрозуміли, про який саме проект запитував журналіст в останньому питання?

  • Andriy • 24.07.2015 17:40

    Чесно скажу, зпіратив першу частину гри. Сподіваюся, що вдастся виправити карму через попереднє замовлення третьої 🙂

  • OLD_ScRiPt
    OLD_ScRiPt • 24.07.2015 21:46

    Інтерв’ю гарне…але вже хочеться грати в гру. Чекаю на неї з нетерпінням!

  • Zuluhed
    Zuluhed • 25.07.2015 14:20

    Хотілося б трохи більше тої тактики, що була в наполеонівських війнах. 

  • matrizzza • 25.07.2015 16:11

    Перша гра, в яку я серйозно підсів… Дякую хлопцям, що вирішили оживити її! Ви не прогадали з проектом – він себе точно окупить не один раз. Буду купувати обов’язково і надіюсь, що гра не розчарує. 😉

  • rokko • 31.07.2015 15:08

    Круто, чекаю на вихід цієї гри)) памятаю, що вперше грав Козаки у кк Сан-Ремо у Львові