Flying Cafe for Semianimals – роздуми про майбутнє


cradle

З моменту виходу Cradle пройшло півтора тижня, тому OpenGamer вирішив порозпитувати у хлопців з Flying Cafe for Semianimals Іллі Толмачова, Валентина Пархоменко та Євгена Літвинова про емоції від запуску та подальші плани української студії.

OG: Які ваші враження після запуску гри, наскільки преса тепло прийняла гру і чи задоволені Ви запуском?

ІТ: Судячи з усього, преса прийняла гру набагато приємніше, ніж я очікував. Я думав, що через складність та заплутаність сюжету оцінка гри буде десь близько 75, а вона вийшла вищою. Якщо говорити про емоції, то ми трохи втомилися, розробка тривала доволі довго, тому ми ще не відійшли від стресу. Нам здається, що емоції позитивні, але ми поки що не встигли розслабитися.

OG: Хто краще прийняв гру, західна аудиторія чи наша?

ВП: Та, мабуть, порівну.

ІТ: Не можна виділити якусь конкретну.

ВП: Але, на жаль, українські геймери дуже мало здійснили придбань гри. Нас це трішки здивувало, ми думали буде більше продажів.

ЄЛ: Україна не така велика країна як Росія чи США, тому я думаю, що все нормально.

ІТ: Все пропорційно.

OG: Однією з проблем Cradle є її тривалість, Ви вже думали над цим?

ІТ: Ми постараємося задовольнити побажання геймерів. Зараз ми зробили все, що в наших силах, ми дуже довго розробляли гру; так, вона короткувата, по-хорошому вона повинна бути вдвічі довша.

ВП: Згоден.

OG: Що Ви думаєте робити далі після запуску?

ІТ: Спочатку підтримка, потім додаткова локалізація, ми хочемо випустити французьку, німецьку і польську локалізацію як мінімум. Далі, можливо, будемо займатися портуванням гри на інші платформи, це залежатиме від продажів, поки що про продажі говорити рано, через місяць подивимося як буде. Потім буде новий проект – це не буде продовження Cradle, у всякому випадку, не зараз. Спочатку буде новий проект, нам треба відключитися від цього світу, отримати нові враження.

ВП: Відпочити від Cradle.

ІТ: Так, а потім хтозна.

OG: Будете залучати нових людей в команду?

ІТ: Ми дуже добре спрацювалися і наша концепція передбачає, що ми будемо працювати невеликою командою, можливо ми будемо залучати аутсорсерів, можливо одного-двох осіб візьмемо до постійної команди, якщо в цьому буде необхідність. Ми не бачимо необхідності розширюватися, для того, щоб розширюватися, тільки якщо це буде вимагати завдання проекту.


Детальніше про Cradle, Ви можете дізнатися з нашого прев’ю за цим посиланням. Повноцінний огляд скоро буде на головній.

Олег Онопрієнко
Олег Онопрієнко twitter @o_odez
Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Саня Кузьменко
    Sancho_Panda • 04.08.2015 23:07

    Такс, такс, такс, що тут у нас… Ще один ексклюзив? Ахахах, круто. Кгм, а якщо серйозно, то все одно круто. Класно почути думку розробників після релізу гри. Шкода, що продажі в Україні не виправдали їхніх очікувань, але радий чути, що в планах є новий проект.

  • OLD_ScRiPt
    OLD_ScRiPt • 06.08.2015 18:38

    Думки авторів цікаві, проте шкода що ми як то кажуть в народі “підкачали” розробників. Якщо чесно, думав наші люди швидко накинуться на цю гру…але цього не сталося. Сподіваюся все більше й більше гравців з України буде купувати гру, адже вона дуже цікава й варта уваги.

  • TIGER_VLAD

    Пройшов гру. Це просто шедевр! Таких ігор я ще не бачив, та й взагалі в квести не граю , але це щось неймовірне. Я ще не переживав такі відчуття в іграх. Це наче книга. В кінці треба буде подумати)) Планую, ще раз пройти гру, бо деталів дуже багато, з першого разу весь сценарій не зрозумієш.) Рекомендую всім спробувати цю “колиску”) Нині для мене – краща гра(книга).

  • TIGER_VLAD

    Забув написати : а яка там атмосфера! Ембієнти просто заворожують. Не раз по шкірі мурахи бігали))) В кінці особливо)