Новини

Тільки найцікавіше.

67% американських геймерів купують ігри через якість графіки

За даними Асоціації Розважального Софту (ESA), у 67% випадків саме якість графіки змушує американських геймерів придбати гру.
На другому місці йде ціна – 65% гравців дивляться на цінник, перш ніж приймати рішення про придбання. Цікава історія та зав’язка важливі на 59%. Наявність мультиплеєру грає роль на 50%. У 48% випадків якщо це продовження улюбленої серії, то геймер купить нову Call of Duty або Assassin’s Creed. На 47% впливає, чи відома гра про інші продукти (заснована на класичній грі, аркаді тощо).

Дані результати засновані на опитуванні аудиторії за шістьма категоріями. У більшості випадків всі ці фактори не обов’язково складаються. Наприклад, гра може бути новою, але якщо вона шикарна в плані картинки, при цьому продається зі знижкою, то шанс на покупку дуже високий, бо і графіка якісна, і ціна адекватна. Незважаючи на це, якщо в грі немає мультиплеєру або сеттинг абсолютно не цікавий, багато хто не поспішатиме діставати пластикову карту.

Коментарі

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

  • Як на мене, це глупо.

    Але, можливо, коли мвєш достатньо грошей, навіть якщо гра не сподобається, “нічого страшного”.

  • greendioz

    Якщо гра нова, і в неї шикарна картинка, і продається зі знижкою – то полюбасу якась лажа. То багів купа, то сюжет уг, або ж просто грати нецікаво.
    Як з бабою.

  • PV • 21.04.2017 19:27

    Тому що графон і ігролад це головне, все інше немає ніякого значення.
    Дивно що в опитуванні запитання про ігролад немає.